Ήταν φανερό ότι κάποια "αόρατη" δύναμη τον βοηθούσε. Εάν μάλιστα συσχετίσουμε το γεγονός αυτό με το ότι το πρόσωπο του ενέχεται στην υπόθεση της Κυπριακής τραγωδίας, λαμβάνοντας μάλιστα υπόψη ότι τον Αύγουστο του 1974 αντήλλασε αδελφικούς ασπασμούς στην Γενεύη με τους Τούρκους, γίνονται κατανοητά αρκετά στοιχεία σχετικά με το ρόλο που διεδραμάτισε.
Επανέρχομαι στο κυρίως θέμα, αξίζει να διερωτηθεί κανείς γιατί το πολιτικό κατεστημένο κατέστησε το Κ.Ι.Σ. Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου και ακόμη γιατί η Κυβέρνση της Ν.Δ. ψήφισε το υπ αριθμόν 182 προεδρικό Διάταγμα(22-3-1978) βάσει του οποίου το Κ.Ι.Σ. αποκτά δικαιώματα, τα οποία μόνο το κράτος κατέχει. Ειδικότερα, με αυτό το Π.Δ. το Κ.Ι.Σ. δικαιούται να εισπράττει φόρους για δική του χρήση, από τους εβραίους που διαμένουν στην Ελλάδα, αντί του Ελληνικού κράτους!!!
Εάν μάλιστα αναλογισθούμε ότι το Κ.Ι.Σ. έχει αυθαίρετα απαγορεύσει με αλυσίδες την διέλευση των Ελλήνων από την οδό Μελιδονή στον Κεραμεικό, όπου στεγάζεται η Συναγωγή και άλλα εβραικά διοικητικά κτίρια, σε έναν χώρο όπου βρίσκονται ερείπια του αρχαίου νεκροταφείου του Κεραμεικού, διημιουργούνται εύλογα ερωτήματικά, αναφορικά με την ταυτότητα αυτών που κατέχουν πραγματικά τα ηνία της εξουσίας στην Ελλάδα...
Θα πρέπει να επισημάνουμε, ότι εντός των κόλπων του Κ.Ι.Σ. λειτουργούν και οργανώσεις απόκρυφες, όπως η σιωνιστική οργάνωση "Μπένε Μπερίτ", η δράση της οποίας είναι ιδιαίτερα ζωτική σε παρασκηνιακό επίπεδο ανά τον κόσμο, στις δραστηριότητες της δε εντάσσεται ο έλεγχος και η κατεύθυνση άλλως εβραιογενών οργανώσεων, όπως η "Ένωση Σιωνιστών Ελλάδας(!)" και ψευδομυητικών ταγμάτων, δια της διασποράς σε αυτά μελών του.
Το Κ.Ι.Σ., πέραν του γεγονότος ότι μπορεί να δέχεται περιουσίες εβραίων και να φορολογεί αυτούς, υποκαθιστώντας το ελληνικό κράτος, γεγονός πρωτοφανές, είναι παράλληλα απαλλαγμένο και το ίδιο απο την καταβολή φόρων, όσον αφορά την διαχείρηση των πόρων του. Επιπλέον,το Κ.Ι.Σ. δεν καταβάλλει κανέναν φόρο στο ελλαδικό κράτος για την απόκτηση, δωρεά, αγορά, οποιασδήποτε κινητής ή ακίνητης περιουσίας, ενώ παράλληλα δικαιούται να εισάγει αδασμολόγητα προιόντα προς εβραική χρήση.
Κατ επέκταση, το ΚΙΣ έχει συγκροτήσει, όπως προκύπτει από τον εσωτερικό του κανονισμό, έναν αυτάρκη και αυτοδιοικούμενο οργανισμό που επεκτείνεται σε όλους τους νομοθετικούς, διοικητικούς, θρησκευτικούς, εκπαιδευτικούς, οικονομικούς, κ.α τομείς, υποδομή η οποία απαιτείται για την λειτουργία ενός ανεξάρτητου κράτους. Τα προνόμια τα οποία έχουν παραχωρηθεί στο Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο, είναι παράνομα και αντισυνταγματικά.
Μπορεί κανείς να φανταστεί να λειτουργεί στο Ισραήλ "Κεντρικό Ελληνικό Συμβούλιο", το οποίο να αποτελεί νομικό πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου του Ισραηλινού Κράτους και οι εν Ισραήλ ευρισκόμενοι και διαμένοντες Έλληνες να υπάγονται απ ευθείας στο Συμβούλιο αυτό, παρακάμπτοντας τελείως το Ισραηλινό Κράτος?
Θα μπορούσε μάλιστα να υποστηριχθεί, χωρίς κανένα απολύτως ίχνος υπερβολής, ότι οι κατα τόπους ισραηλινές κοινότητες στην Ελλάδα, αποτελούν αυτοδιοικούμενες κοινότητες, υπαγόμενες σε μία "ομοσπονδιακή κυβέρνηση"-διοίκηση, αυτή του ΚΙΣ, ασκώντας κατ ουσίαν δοίκηση κρατικής εξουσίας.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου