Δεν αξίζει να κλάψεις για κανέναν...
όσοι αξίζουν τα δάκρυά σου,
δεν θα σε κάνουν ποτέ να κλάψεις...
Αυτοί που μας πληγώνουν,
ποτέ δεν ήταν δικοί μας και όμοιοί μας...


"Ό,τι είμαστε είναι αποτέλεσμα του τι σκεφτόμαστε"

"Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες. Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα. Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους."

"Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι"

Φιλοι μου ο σημερινός εχθρός μας είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδατε κάτι που σας άγγιξε , κάτι που το θεωρείτε σωστό, ΜΟΙΡΆΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύευτε οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένετε απαθείς. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.

Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Ο Παπανδρέου προσέτρεξε στο ΔΝΤ, επειδή οι Ρώσοι ετοίμαζαν πακέτο βοήθειας 50 δις;


Μια είδηση που σας την μεταδίδω με μεγάλη επιφύλαξη καθώς είναι ανώνυμη και αναρτηθήκε στο τροκτικό στις 24 Απριλίου 2010.

"Επειδή θεωρώ ότι δεν κρύβεις πράγματα, δεν είσαι διαπλεκόμενος φίλε μου troktike άκου. Είμαι κρατικός λειτουργός - αλλά συνήθως εμείς μιλούμε όταν μας διώχνουν από τη θέση μας - και επειδή θέλω να έχω τη συνείδηση μου ήσυχη ως ένα βαθμό θα σου πω ότι η άποψη των περισσότερων υπουργών και άλλων είναι ότι ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ παίζει ΚΑΘΑΡΑ και ΑΝΟΙΚΤΑ το παιχνίδι των AMΕΡΙΚΑΝΩΝ. Bιάστηκε να προσφύγει στο μηχανισμό στήριξης της ΕΕ και ΔΝΤ επειδή στο τέλος του μήνα θα ερχόταν πρόταση βοηθείας από την ΡΩΣΙΑ ύψους 50 δις ΕΥΡΩ με σταθερό επιτόκιο 4% για πάντα και χωρίς ανταλλάγματα. Επίσης υπάρχει πακέτο 60 δις από την ΚΙΝΑ για επενδύσεις στην Ευρώπη και ενδιαφέρον για εξαγορά του ΟΣΕ. Έλαβα μέρος σε συζητήσεις υψηλού επιπέδου και υπήρχε η διαπίστωση ότι με ορισμένες στοχευόμενες κινήσεις θα λυνόταν το οικονομικό πρόβλημα της Ελλάδος, όμως η ισχυρή αντίδραση του ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και της ομάδας του δεν άφηνε περιθώρια, ήταν σίγουρη η αίτηση βοηθείας. εγώ θεωρώ προδοσία και έγκλημα την απόφαση και σε λίγες μέρες η παραίτηση (!) μου θα κάνει θόρυβο. Τώρα είμαι ανώνυμος αναγνώστης. Πιστεύω να το αναρτήσεις, αν όχι να είσαι καλά και να με θυμηθείς σε λίγες μέρες.

πηγή τροκτικό
(ευχαριστώ το floga)
αναδημοσιευση απο http://koukfamily.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: