Δεν αξίζει να κλάψεις για κανέναν...
όσοι αξίζουν τα δάκρυά σου,
δεν θα σε κάνουν ποτέ να κλάψεις...
Αυτοί που μας πληγώνουν,
ποτέ δεν ήταν δικοί μας και όμοιοί μας...


"Ό,τι είμαστε είναι αποτέλεσμα του τι σκεφτόμαστε"

"Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες. Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα. Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους."

"Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι"

Φιλοι μου ο σημερινός εχθρός μας είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδατε κάτι που σας άγγιξε , κάτι που το θεωρείτε σωστό, ΜΟΙΡΆΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύευτε οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένετε απαθείς. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.

Τετάρτη 24 Μαΐου 2023

Σας αποκαλύπτω ποιός είναι ο Κυριάκος Βελόπουλος!

 



Γράφει : Ο Αθανάσιος Τσόκας

Μαθηματικός-Ερευνητής
Υποψήφιος Βουλευτής Εύβοιας με τη ΝΙΚΗ


Φίλοι μου Αγαπημένοι!. Ελληνίδες!, Έλληνες!

Ο κος Κυριάκος Βελόπουλος έχει αναγάγει το ψέμα, σε επάγγελμα!.
Χθες 23/5 στην πρωινή εκπομπή του κου Χατζηνικολάου στο ραδιοφωνικό σταθμό Real fm 97,8, ο κος Βελόπουλος με απύθμενο θράσος, καταφέρθηκε εναντίον της ΝΙΚΗΣ, την οποία απεκάλεσε <<υποκομμάτιδιο>>, το οποίο έφτιαξε η Νέα Δημοκρατία, για να ανακόψει την πορεία της Ελληνικής Λύσης προς τη Βουλή!
Και πρόσθεσε με έμφαση ότι <<έχει στοιχεία>> γι' αυτό!
Καλώ, Φίλοι μου, Ελληνίδες και Έλληνες τον κο Βελόπουλο τα <<στοιχεία>> του αυτά, να τα δώσει στη δημοσιότητα!.
Στο σημείο δε αυτό, θα μου επιτρέψετε, Φίλοι μου, Ελληνίδες, Έλληνες, να απευθυνθώ στον κο Βελόπουλο και να του πω τα εξής :
Κύριε Βελόπουλε!

Τα <<στοιχεία>> αυτά που ισχυρίζεστε ότι έχετε σε βάρος της ΝΙΚΗΣ, μήπως μοιάζουν σε γνησιότητα... με <<Τα χειρόγραφα Του Ιησού>>, που εμπορευόσασταν από το τηλεκατάστημα σας;

Κύριε Βελόπουλε!

Τα <<στοιχεία>> αυτά που ισχυρίζεστε ότι έχετε σε βάρος της ΝΙΚΗΣ, μήπως μοιάζουν σε γνησιότητα... με <<Τις επιστολές του Ιησού>> , που από το τηλεκατάστημα σας, τις διαφημίζατε;

Κύριε Βελόπουλε!

Τα <<στοιχεία>> αυτά που ισχυρίζεστε ότι έχετε σε βάρος της ΝΙΚΗΣ, μήπως μοιάζουν σε γνησιότητα... με το υποκοριστικό <<Φραγκούλης>>, που βαπτίσατε τον τότε Υποψήφιο Ευρωβουλευτή σας (και νυν Ευρωβουλευτή) κ. Εμμανουήλ Φράγκο και στο ψηφοδέλτιο σας για την Ευρωβουλή, γραφόταν : Εμμανουήλ Φράγκος (Φραγκούλης), ώστε ο ανύποπτος πολίτης να πιστέψει ότι τάχα μαζί σας, συστρατεύθηκε για τις τότε Ευρωεκλογές, ο γνωστός απόστρατος Στρατηγός κος Φράγκος Φραγκούλης;

Τέλος, κύριε Βελόπουλε, θέλω να σας ρωτήσω:

<<Ο Ιησούς ή ο Δίας είναι μαζί σας>>;
Γιατί με το βιβλίο σας <<Ιησούς και Δίας>>, με έχετε μπερδέψει για τον ποιόν ακριβώς, έχετε για Θεό σας!

Σαφώς όμως, κύριε Βελόπουλε, ένας άνθρωπος όπως εσείς, που στο παρελθόν διακηρύττατε δημοσίως ότι ο Ιησούς είναι νόθο παιδί Έλληνα στρατιώτη, δεν μπορεί να αυτοτιτλοφορείστε <<Ορθόδοξος Χριστιανός>>, για να παραπλανείτε τον κάθε Ορθόδοξο Έλληνα ψηφοφόρο και να του κλέβετε την ψήφο του!!!


Φίλοι μου Αγαπημένοι!. Ελληνίδες!, Έλληνες!
Με τα όσα σας αποκάλυψα για τον κ. Βελόπουλο, σας καλώ όπου και εάν βρίσκεστε ανά την Ελλάδα (είτε στην Εύβοια είτε εκτός της Εύβοιας), στις εκλογές της 25ης Ιουνίου 2023, να τον καταψηφίσετε!.

Ούτε μια ψήφος στον κ. Βελόπουλο με τα τόσα ψέματα που μας έχει πει!.

Φίλοι μου Αγαπημένοι!. Ελληνίδες!, Έλληνες!
Εδώ στην πανέμορφη πόλη της Χαλκίδας μας, που επί 35 συναπτά έτη δίδασκα Μαθηματικά και τα δύσπεπτα Μαθηματικά τα έκανα εύπεπτα (κατά δήλωση Του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη μας, που υπήρξε μαθητής μου)

Εδώ στην πανέμορφη πόλη της της Χαλκίδας, που επί 35 συναπτά έτη, δίδαξα σε χιλιάδες μαθητές μου, εκτός από μαθηματικά, ήθος, αγάπη για την Πατρίδα και Πίστη Στον Τριαδικό Θεό (όπως οι ίδιοι μου το ομολογούν)!.

Εδώ στην πανέμορφη πόλη της Χαλκίδας, που επί 40 ολόκληρα έτη αρθρογραφίας, επηρέασα και ενέπνευσα δεκάδες χιλιάδες Χαλκιδείς συμπατριώτες μου!.

Εδώ στην πανέμορφη πόλη της Χαλκίδας, που οι περισσότεροι Χαλκιδείς με "ερωτεύτηκαν"!.

Στις εκλογές της 21ης του Μάη του 2023, οι Χαλκιδείς συμπατριώτες μου, δεν με "νυμφεύτηκαν" εκλογικά! (παρ' ότι τη ΝΙΚΗ ως κόμμα -τι είναι η ΝΙΚΗ και ποιές είναι οι θέσεις της σε όλους τους τομείς) με τη μεθοδικότητα του Δασκάλου που με διακρίνει, την είχα κάνει γνωστή σε όλους τους κατοίκους της πόλης μας).

Όταν ξεκίνησα τον προεκλογικό μου αγώνα (τον οποίο τον είχα χαρακτηρίσει : ΑΓΩΝΑ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ) , έκανα την εξής απλή σκέψη :

Τα όσα έχω προσφέρει στην Κοινωνία της πόλης μας, το 20% του συνόλου που θα πάνε να ψηφίσουν (το οποίο κυμαίνεται από 50.000 έως 60.000 Χαλκιδείς πολίτες) ΝΑ ΜΕ ΤΙΜΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ, μόνο από το Δήμο Χαλκίδας οι ψήφοι μου, θα κυμαίνονται από 11.000 έως 12.000 χιλιάδες!

Και ήλθε η ημέρα των εκλογών που ο λαός μας είναι κυρίαρχος και ελεύθερος και μόνος πίσω από παραβάν (χωρίς κρυφές κάμερες) αποφασίζει για τους αντιπροσώπους του που θα τον εκπροσωπήσουν στη Βουλή.

Έτσι, Φίλοι μου Αγαπημένοι, από τους 53.000 Χαλκιδείς, που προσήλθαν να ψηφίσουν με τίμησαν με την ψήφο τους 1.521 Χαλκιδείς, ποσοστό επί των ψηφισάντων μόλις 2,95%.

Και από τους 53.000 Χαλκιδείς, που προσήλθαν να ψηφίσουν, ψήφισαν τον κ. Βελόπουλο (που έχει αναγάγει το ψέμα σε Επάγγελμα) 2.654 Χαλκιδείς, ποσοστό επί των ψηφισάντων 5,15%!

Τέτοιο απογοητευτικό εκλογικό αποτέλεσμα, σε προσωπικό μου επίπεδο, στο Δήμο της Χαλκίδας, που έδρασα και έδωσα τα φώτα μου επί 40 χρόνια, δεν το περίμενα ούτε στη σφαίρα της πιο προχωρημένης φαντασίας μου!

Το βράδυ των εκλογών στενοχωρήθηκα πολύ, όντας όμως πείσμων και αισιόδοξο άτομο, των άλλη μέρα των εκλογών επανήλθα με πολύ ψυχική δύναμη με πολύ κέφι και σε μεγάλη φόρμα, να συνεχίσω το νέο μου προεκλογικό αγώνα για τις εκλογές της 25ης Ιουνίου 2023, ώστε η ΝΙΚΗ, (το ευλογημένο αυτό κόμμα που για μόλις 3.000 ψήφους δεν μπήκε στη Βουλή), να περάσει θριαμβευτικά το κατώφλι του Κοινοβουλίου!

Και ως προς τους δεκάδες χιλιάδες Χαλκιδείς που δεν με ψήφισαν τους αγαπώ το ίδιο, όπως αγαπώ αυτούς που με ψήφισαν (τους οποίους δεν ξέρω ποιοί είναι).
Απλά οι πρώτοι που δεν με ψήφισαν, καταλαβαίνω τους λόγους (είναι πολλοί), που οδηγήθηκαν σε αρνητική ψήφο για μένα! (είναι η εξάρτηση με το κόμμα (όπως η εξάρτηση του καπνιστή από τη νικοτίνη), είναι η έλλειψη ενημέρωσης, είναι η παραπληροφόρηση από τα Μ.Μ.Ε κ.λ.π).

Φίλοι μου Αγαπημένοι!. Ελληνίδες!, Έλληνες!
Τα όσα σας ανέλυσα και σας παρουσίασα, γύρω από την προσωπικότητα, του κου Βελόπουλου, είναι πέρα για πέρα αληθινά και αδιάψευστα, γι'αυτό ένα τέτοιο Πολιτικό, μην τον εμπιστεύεστε, είναι πολιτικά επικίνδυνος, τόσο για την Πατρίδα μας, όσο και για την Ορθοδοξία μας!

Γι' αυτό, Φίλοι μου!. Ελληνίδες!, Έλληνες!. Στις εκλογές της 25ης Ιουνίου 2023, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΨΗΦΟΣ στον κ. Βελόπουλο και όσοι τον ψηφίσατε να τον εγκαταλείψατε άπαντες και να μείνει μόνο με μια ψήφο, τη δική του!. Και να προστρέξετε στη ΝΙΚΗ, στο μοναδικό γνήσιο κόμμα της Ρωμιοσύνης !

Έτσι πρέπει να τιμωρούνται οι Πολιτικοί, που έχουν κάνει το ψέμα Επάγγελμα τους!.
Και ως προς την ταπεινότητα μου, Φίλοι μου Αγαπημένοι, δεν με νοιάζει καν να αποκτήσω την ιδιότητα του Βουλευτή!

Αυτό που με νοιάζει είναι να βοηθήσω τη ΝΙΚΗ, το ευλογημένο αυτό κόμμα μου, να μπει στη Βουλή, για να ακούγονται οι αλήθειες πεντακάθαρες!

Γι' αυτό, Αγαπημένοι μου Φίλοι, Ελληνίδες, Έλληνες:

Εσείς που δεν πήγατε να ψηφίσετε και εσείς που πήγατε να ψηφίσατε και δεν ψηφίσετε τη ΝΙΚΗ και έχετε μέσα σας, Τον Θεάνθρωπο Χριστό μας και Την Ελλάδα μας, ΕΛΑΤΕ ΣΤΙΣ 25 ΙΟΥΝΗ, και ρίξτε μέσα στην κάλπη, ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ "ΝΙΚΗΣ", ώστε στις 25 του Ιούνη να έλθει η ΝΙΚΗ του Ελληνισμού και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας!

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΣΟΚΑΣ

Υποψήφιος Βουλευτής Εύβοιας με τη ΝΙΚΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: