Δεν αξίζει να κλάψεις για κανέναν...
όσοι αξίζουν τα δάκρυά σου,
δεν θα σε κάνουν ποτέ να κλάψεις...
Αυτοί που μας πληγώνουν,
ποτέ δεν ήταν δικοί μας και όμοιοί μας...


"Ό,τι είμαστε είναι αποτέλεσμα του τι σκεφτόμαστε"

"Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες. Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα. Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους."

"Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι"

Φιλοι μου ο σημερινός εχθρός μας είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδατε κάτι που σας άγγιξε , κάτι που το θεωρείτε σωστό, ΜΟΙΡΆΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύευτε οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένετε απαθείς. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Η βραδιά απονομής των βραβείων του MTV το 2009: Το Μεγάλο Αποκρυφιστικό Τελετουργικό

Η βραδιά απονομής των βραβείων του MTV το 2009: Το Μεγάλο Αποκρυφιστικό Τελετουργικό



Από το blog: The Vigilant Citizen
Το 2009, η βραδιά απονομής των Βραβείων για τα Μουσικά Βίντεο του MTV, (MTVs 2009 Video Music Awards) ήταν για μια ακόμη φορά, εντυπωσιακή. Αυτό που οι περισσότεροι δεν πρόσεξαν, όμως, ήταν τα κωδικοποιημένα αποκρυφιστικά μηνύματα της βραδιάς. Το τηλεοπτικό ‘σόου’ ήταν στην πραγματικότητα μια μεγάλη αποκρυφιστική τελετή, η οποία περιλάμβανε, μία τελετή ‘μύησης’, μία προσευχή και ακόμη και μια θυσία αίματος. Θα εξετάσουμε το συμβολισμό που εμφανίστηκαν κατά τη διάρκεια του show.
Η βραδιά της απονομής των Βραβείων του MTV συχνά περιλαμβάνει σκοτεινές και παράξενες πράξεις, που περιέχουν κάποιους αποκρυφιστικούς συμβολισμούς. Η εκδήλωση του 2009, ωστόσο, ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Η παράσταση άφησε τα περισσότερα άτομα να αναρωτιούνται τι συνέβη με τον Kanye West, ενώ άλλοι προσπαθούσαν να καταλάβουν τις τρελές εμφανίσεις της Lady Gaga. Ο μόνος τρόπος για να καταλάβει κάποιος το πλήρες νόημα πίσω από αυτές τις εμφανίσεις είναι να εξετάσει τις εσωτερικές διδασκαλίες. Το γεγονός είναι ότι όλο το show πήρε στοιχεία από τις κοινές αποκρυφιστικές τελετουργίες και τις παρουσίασε ως ‘σόου’ σε ολόκληρο τον κόσμο.
Υπάρχουν πολλών ειδών μυστικές αδελφότητες και τελετουργίες, από τις πιο ευγενείς έως τις πιο υποχθόνιες. Η βραδιά VMA του 2009 ήταν αποφασιστικά εμπνευσμένη από σκοτεινές, απαίσιες και ακόμη και σατανικές τελετές. Ας δούμε τα τελετουργικά.
Τα λόγια της σοφίας της 'Αρχιιέρειας'
Το κήρυγμα της Madonna
Η Madonna, ή η ‘Αρχιιέρεια’ της μουσικής βιομηχανίας, η σεβαστής "πρεσβυτέρα" του MTV, ανοίγει την εκδήλωση με μια ‘ευλογία’ για τον Μάικλ Τζάκσον. Παραδέχτηκε ότι στην πραγματικότητα ποτέ δεν τον γνώριζε ή ήταν "συνδεδεμένη" μαζί του, αλλά ήταν εκείνη που επιλέχτηκε για να του αποδώσει τον φόρο τιμής. Η Μαντόνα είναι πολύ γνωστή ως μυημένη στην Kaballah (Καμπάλα), την εσωτερική σχολή του Ιουδαϊσμού που διδάσκεται στα περισσότερα εσωτερικά τάγματα. Ο ραβίνος Ariel Bar Tzadok εξήγησε πώς χρησιμοποιεί (ή κακοποιεί) τους συμβολισμούς της Καμπάλα στη μουσική της:
"Ανακάλυψα ότι οι γνωστή αδέξια προβολή του ιερού εβραϊκού μυστικισμού (Καμπάλα) που κάνει η Μαντόνα έχει τραβήξει το ενδιαφέρον. Στο τελευταίο μουσικό της βίντεο για το τραγούδι της νέας ταινίας του James Bond το παλιό “material girl” μετατρέπεται σε Kabbalah girl”. Εκτός από το παραδοσιακό μείγμα μουσικής και αισθησιασμού, της Madonna, σε αυτό το βίντεο βλέπουμε την Madonna να έχει το Ιερό Όνομα του Θεού σε τατουάζ στο δεξιό της ώμο. Το τατουάζ, να γνωρίζετε, ότι είναι μια πρακτική που απαγορεύεται βάσει του Τορά, και το ίδιο μισητό είναι και από την Καμπάλα. Μπορεί το τατουάζ να μην είναι μόνιμο και να είναι μόνο προσωρινό, αλλά παρ 'όλα αυτά, κάθε έκφραση που εκτελεί μια απαγορευμένη πράξη είναι η ίδια απαγορευμένη και ασυγχώρητη. Δυστυχώς, η κατάχρηση της Καμπάλα από την Madonna και τον παραδοσιακό Τορά Ιουδαϊσμό δεν σταματά εδώ.
Αργότερα στο βίντεο βλέπουμε την Madonna να δένει μαύρα λουριά γύρω από τον αριστερό της χέρι με το ίδιο ακριβώς ύφος όπως φοράνε το ‘ευλογημένο tefillin’ οι θρησκευόμενοι Εβραίοι. Αυτή η πράξη της είναι καθαρή ιεροσυλία».
-Rabbi Ariel Bar Tzadok, Madonna’s Kabbalah – Not Kosher http://www.koshertorah.com/PDF/madonna%20kabbalah.pdf
Το αφιέρωμα της Madonna εστιάστηκε στο γεγονός ότι ο Michael Jackson ήταν "εξωπραγματικός" και "βασιλιάς", αλλά επέμεινε στο γεγονός ότι ήταν επίσης και ένα ανθρώπινο ον. Το κοινό έσκυψε με σεβασμό το κεφάλι του για να σκεφτεί πάνω στην ‘σοφία’ των λόγων της ‘Αρχιιέρειας’. Είχαν μια βαθιά Καμπαλιστική απήχηση. Μετά την ομιλία της ακολούθησε ένα βίντεο - αφιέρωμα στο Τζάκσον, παραδόξως που αρχίζει με το «Θρίλερ» και την απεικόνιση του προσώπου του MJ ως ζόμπι που αναστήθηκε από τους νεκρούς, σε μια τεράστια οθόνη. Ακούμε στη συνέχεια στίχους του Πράις στο τραγούδι να λένε:
"Πέφτει το σκοτάδι σε όλη τη γη - πλησιάζουν τα Μεσάνυχτα - Πλάσματα βγαίνουν σε αναζήτηση αίματος - για να τρομοκρατήσουν τη γειτονιά - Και όποιος θα βρεθεί- Χωρίς να έχει ψυχή - πρέπει να σταθεί και να αντιμετωπίσει τα κυνηγόσκυλα της κόλασης….το σώμα σας αρχίζει να τρέμει – γιατί κανένας απλός θνητός δεν μπορεί να αντισταθεί στο κακό/σατανικό θρίλερ "
Ταιριάζει η μεγαλύτερη επιτυχία του MJ να συμπεριληφθεί στο αφιέρωμά του, αλλά φάνηκε αρκετά φρικιαστικό να ξεκινήσει έτσι ένας μεταθανάτιος φόρος τιμής.

Η προσευχή
“Who wants to pray to the devil with me?”- «Ποιος θέλει να προσευχηθεί στο διάβολο μαζί μου;"
Ο ηθοποιός Jack Black βγαίνει ντυμένος σαν άγριος χεβιμεταλάς τίγκα στα στεροειδή για να προωθήσει ένα βιντεοπαιχνίδι. Σε ένα σημείο ζητά από το κοινό να κάνουν με το χέρι τους το σήμα του διαβόλου και να προσευχηθούν στο «σκοτεινό άρχοντα Σατανά» (“darklord Satan”).. Το όλο θέμα φαντάζει ανάλαφρο και κωμικό, αλλά δεν βλέπω άλλο τρόπο να μπορεί να παρουσιασθεί μια προσευχή για τον Σατανά σε ένα δημοφιλές σόου χωρίς να προκαλέσει εκατοντάδες παράπονα από «ανησυχούντες γονείς». Η σκηνή ξεκινά ψιλο-αστεία, αλλά ο Jack Black τελειώνει με μια πιο σοβαρή νότα, λέγοντας: «Σας ζητώ να δώσετε χορηγία στους υποψηφίους απόψε που έχουν μία συνεχιζόμενη επιτυχία στη μουσική βιομηχανία». Αυτή η τελευταία φράση αποκαλύπτει όντως μια σκοτεινή αλήθεια για τις μπίζνες του θεάματος.
Έτσι, το καθαρό αποτέλεσμα αυτής της σκηνής είναι το εξής: όλοι σήκωσαν τα χέρια τους ψηλά κάνοντας το «σύμβολο του διαβόλου», μετά έπιασε ο ένας το χέρι του άλλου (σχ. ΚΟ: κοινός τύπος προσευχής στον χώρο των προτεσταντών στην Αμερική) και προσευχήθηκαν στον Σατανά.
(Σχ. ΚΟ: Αξίζει να το δείτε:


Αυτό το ‘κωμικό σκετσάκι’ (;) μπορεί να ήταν κάπως ασήμαντο σε κάποιο άλλο σόου. Αλλά στα πλαίσια του συγκεκριμένου, όπου υπήρχαν πολλές αναπαραστάσεις αποκρυφιστικών τελετουργιών, το σκετς αποκτά ένα εντελώς άλλο, απειλητικό νόημα.

Η θυσία αίματος - The Blood Sacrifice
Η εμφάνιση της Lady Gaga χαιρετίστηκε ως "λαμπρή" από πολλούς φίλους της μουσικής. Αν όμως τους ρωτήσεις τι συμβολίζει, η έκφρασή τους γίνεται σκεφτική. Εδώ είναι τι είπε η Gaga σχετικά με την εμφάνισή της κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο gagadaily.com
"Νομίζετε ότι θα είναι μία από αυτές τις καθοριστικές στιγμές που οι άνθρωποι θα θυμούνται το VMA (σόου);"
"Ξέρω ότι αυτό θα συμβεί. Έχω αυτού του είδους τη φιλοσοφία για τα πράγματα: δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε κάτι αν δεν πρόκειται να είναι αξιοσημείωτο, αν δεν πρόκειται να αλλάξει τα πράγματα, αν δεν πρόκειται να εμπνεύσει ένα κίνημα. Με το τραγούδι και με την εμφάνιση, ελπίζω να πω κάτι πολύ σοβαρό (‘very grave’) για την δόξα και την τιμή της".
«Κάτι σοβαρό; Τι;
"Θα πρέπει να περιμένεις να δεις."
"Τι πρόκειται να φοράς;"
"Θα έλεγα ότι η μόδα για αυτήν την εμφάνιση είναι μια αναπαράσταση από τις πιο αξέχαστους και στωϊκούς μάρτυρες της δόξας (fame) στην ιστορία. Προορίζεται να είναι μια εικονική αναπαράσταση που αντιπροσωπεύει τους ανθρώπους. Νομίζω ότι αφού δεις την εκτέλεση και ίσως αφού την μελετήσεις αφού την δεις στο YouTube, θα δεις τις αναφορές και τα σύμβολα που περνάνε".
Το στήσιμο της παράστασης είναι πολύ συμβολικό. Η Gaga εκτελεί (το νούμερό της) μέσα σε έναν ναό ή ίσως σε αρχοντικό, γεμάτο με πολυελαίους, στήλες, και πίνακες ζωγραφικής. Οι αποκρυφιστικές τελετές, τα πειράματα ελέγχου του νου, ακόμα και οι ανθρωποθυσίες συνεχώς φημολογείται ότι λαμβάνουν χώρα σε τέτοιου είδους χώρους. Ένα στοιχείο που δεν μπορώ να αγνοήσω είναι η παρουσία των δύο μεγάλων πυλώνων κάτω από μία αψίδα.
Η διακόσμηση της παράστασης της Gaga. Προσέξτε τους δύο πυλώνες και την αψίδα από πάνω.
Είναι αναμφίβολα μασονικά σύμβολα, όπως απεικονίζεται σε αυτή την λιθογραφία:
Αυτή η προφανής αναφορά στη Μασονία υποδεικνύει την αποκρυφιστική και τελετουργική πλευρά της παράστασης της Gaga. Οι Τέκτονες είναι γνωστό ότι διενεργούν τελετουργικά δρώμενα στις Στοές τους, ζωντανές αναπαραστάσεις από ιστορίες στις οποίες δίνουν αλληγορικό μήνυμα. Η παράσταση της Gaga συμβολίζει την άνοδό της στη δόξα και τη θυσία που θα πρέπει να κάνει για να πετύχει.
Όταν η γεμάτη αίματα Gaga ανυψώνεται στον αέρα, ένα απόκοσμο φως βγαίνει μέσα από τους δύο πυλώνες και οι χορευτές σηκώνουν τα χέρια τους στον αέρα σα να δοξάζουν. Πολλές αρχαίες θρησκείες πραγματοποιούσαν τελετουργικές (ανθρωπο)θυσίες για να ευχαριστήσουν τους θεούς. Οι θυσίες αίματος, επίσης, θεωρούνται από τους μαύρους μάγους, ως ο απόλυτος τρόπος για να μαζέψεις ‘πνευματική ενέργεια’. Η τελική σκηνή της παράστασης παρουσιάζει αυτή τη μυστηριώδη «δύναμη» μετά από μια θυσία.
Ανερχόμενο αστέρι
Αμέσως μετά την παράστασή της, η Lady Gaga εμφανίζεται ντυμένη στα κόκκινα, με το πρόσωπό της να καλύπτεται πλήρως με κόκκινο χρώμα. Είναι βασικά μία ζωντανή, κινούμενη θυσία αίματος. Αντιπροσωπεύει την επαύριο της δόξας, την κολασμένη ζωή που ακολουθεί τη θυσία, την πώληση της ψυχής για την επιτυχία στη μουσική βιομηχανία.
"Αυτό είναι για τον Θεό και για τους γκέι" (δήλωσε η Γκακγκά)

Τεκτονική μύηση της Pink
Δεν υπάρχει τρόπος ένας μασόνος να παρακολουθήσει αυτή την παράσταση χωρίς του υπενθυμίσει την τελετή μύησής του στον πρώτο βαθμό. (δες άρθρο και φωτογαρφίες ΕΔΩ) Εδώ είναι μια περιγραφή του Mark Stavish:
"Στον υποψήφιο για την μύηση έχει αφαιρεθεί κάθε υλικό που κατέχει και ντυμένος με μία παράξενη και περίεργη περιβολή (...). Αυτό περιλαμβάνει ένα πανί που του κλείνει τα μάτια και ένα σχοινί που ονομάζεται καλώδιο ρυμούλκησης. "
Και συνεχίζει
"Το κάλυμμα των ματιών αντιπροσωπεύει την μυστικότητα, το σκοτάδι και την άγνοια, καθώς και την εμπιστοσύνη. Ο υποψήφιος οδηγείται στο χώρο της στοάς για την έναρξη της διαδικασίας μύησης, αλλά δεν είναι σε θέση να δει τι συμβαίνει. Έχει δεμένη τη μέση και τα χέρια με το καλώδιο ρυμούλκησης. "
-Mark Stavish, Freemasonry: Rituals, Symbols and History of the Secret Society (‘Τελετουργίες, Σύμβολα και Ιστορία της Μυστικής Εταιρείας’)
Ο υποψήφιος για μύηση έχει δεμένα τα μάτια και είναι δεμένος με ένα καλώδιο έχοντας το αριστερό του στήθος και το αριστερό του πόδι εκτεθειμένα
Η Pink έχει δεμένα τα μάτια και είναι δεμένη με σχοινιά. Η στολή της εκθέτει το αριστερό στήθος της, όπως συμβαίνει με τις τεκτονικές μυήσεις. Αντί να έχουμε το αριστερό πόδι της εκτεθειμένο, η στολή της φέρει ένα σχέδιο που πολύ θυμίζει το χαρακτηριστικό πάτωμα στις μασονικές στοές.
Στοά Ανατολικού Αστέρος - Eastern Star Lodge
Η παράσταση της Pink ήταν μια συγκλονιστική εμφάνιση ακροβατικών που την άφησε αναμφίβολα (όπως και τους θεατές) τελείως αποπροσανατολισμένη. Πρόκειται λοιπόν για ένα χαρακτηριστικό της μύησης στον Πρώτο Βαθμό του Ελευθεροτεκτονισμού:
"Ο υποψήφιος για μύηση έχει συνέχεια δεμένα τα μάτια και ένα καλώδιο με τη μορφή θηλιάς περασμένο γύρω από το λαιμό του. Σε αυτό το σημείο ο αρχάριος εισέρχεται στο οριακό στάδιο, που σχετίζεται με δοκιμασίες, δεν μπορεί να δει, η αίσθηση της πορείας του έχει προκαλέσει σύγχυση και είναι ντυμένος σαν θύμα προς εκτέλεση ".
-J.S. La Fontaine, Initiation – Ritual Drama and secret knowledge across the world
Η παράσταση της Pink ήταν μία ακόμα κραυγαλέα αναφορά σε τελετουργικά δράματα αποκρυφιστικών ταγμάτων.
Οι τελετές απονομής βραβείων, όπως το VMAs καθορίζουν και αντικατοπτρίζουν την ποπ κουλτούρα κάθε εποχής. Επικεντρώνονται σε επιλεγμένους καλλιτέχνες, αφήνοντας τους άλλους στη σκιά της ανωνυμίας. Όπως φαίνεται από τα παραπάνω, η όλη παράσταση είχε σε μεγάλο βαθμό διαποτιστεί με αποκρυφιστικούς συμβολισμούς, κυρίως με επίκεντρο τη "μυητική" πτυχή του θέματος. Γιατί το MTV εκθέτει τους νέους (οι οποίοι δεν γνωρίζουν τίποτα για τον αποκρυφισμό) σε τέτοιες τελετουργίες; Υπάρχει κάποια υποσυνείδητο επίδραση στους θεατές; Εκπαιδεύουμε τη νέα γενιά να δεχθεί αυτά τα σύμβολα ως μέρος της ‘λαϊκής (pop) κουλτούρας’; Υπάρχει σίγουρα ένα δεύτερο στρώμα ερμηνείας σε πολλά από τα προϊόντα του MTV. Για να αποκωδικοποιήσει κάποιος τα σύμβολα πρέπει να κατανοήσει τις εσωτερικές λειτουργίες της βιομηχανίας του θεάματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: