Δεν αξίζει να κλάψεις για κανέναν...
όσοι αξίζουν τα δάκρυά σου,
δεν θα σε κάνουν ποτέ να κλάψεις...
Αυτοί που μας πληγώνουν,
ποτέ δεν ήταν δικοί μας και όμοιοί μας...


"Ό,τι είμαστε είναι αποτέλεσμα του τι σκεφτόμαστε"

"Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες. Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα. Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους."

"Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι"

Φιλοι μου ο σημερινός εχθρός μας είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδατε κάτι που σας άγγιξε , κάτι που το θεωρείτε σωστό, ΜΟΙΡΆΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύευτε οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένετε απαθείς. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

ΑΕΡΟΤΟΞΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ: μολυσμένος αέρας στις καμπίνες αεροπλάνων



AEROTOXIC SYNDROME

Αν και η περίεργη αυτή δηλητηρίαση βαπτίστηκε με αυτή την ονομασία από το 1999 πολλοί λίγοι γνωρίζουμε ακόμη και σήμερα, πως ένα ταξίδι με αεροπλάνο μπορεί να οδηγήσει σε αρρώστια εάν ο αέρας της καμπίνας είναι μολυσμένος. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν: ζάλη, εμετό, αδυναμία συγκέντρωσης, ατονία, προβλήματα μνήμης, μεταπτώσεις της ψυχικής διάθεσης, προβλήματα στην ομιλία και την αναπνοή...

Το πρόβλημα μπορεί να εμφανιστεί μετά από επανειλλημένη έκθεση σε μολυσμένο αέρα καμπίνας ή και με μόνο μία και μοναδική έκθεση.
Flyer's Friend face mask
Σύμφωνα με δηλώσεις ... στο γερμανικό κανάλι WDR ο μολυσμένος αέρας μπορεί απλά να έχει άσχημη μυρωδιά (όπως των ποδιών αναφέρει χαρακτηριστικά) ή σε έντονη μόλυνση να είναι ορατό ακόμη και ένα γαλαζωπό νέφος μέσα στην καμπίνα....

Το επίσης γερμανικό κανάλι ARD μίλησε για πρώτη φορά για το σύνδρομο αυτό στις στις 3 Φεβρουαρίου και στις 14 Μαρτίου 2009, στην εκπομπή Plusminus με τίτλο "δηλητηριασμένος αέρας στις καμπίνες αεροπλάνων".

Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός πως στα μοντέρνα αεροσκάφη ο αέρας στην καμπίνα εισάγεται ακριβώς δίπλα από τις μηχανές δίχως να υπάρχει κανένα ενδιάμεσο φιλτράρισμα. Μέσα από αυτή τη διαδρομή μπορούν να φτάσουν εντός του αεροσκάφους ακόμη και θερμασμένοι ατμοί λαδιών, τους οποίους εισπνέουν οι επιβάτες. Αυτοί οι ατμοί είναι μία μίξη από ανθυγειηνά και μάλιστα τοξικά χημικά. Ανάμεσα σε άλλα συμπεριλαμβάνεται το καρκινογόνο Beta-Naphtylamin και το νευροτοξικό Trikresylphosphat (TCP).
bleedair
To TCP ανήκει στην οικογένεια των οργανικών φωσφορικών και -στη Γερμανία τουλάχιστον- το όριο για την ύπαρξη αυτού του στοιχείου στον αέρα είναι μηδέν. Δηλαδή δεν επιτρέπεται να υπάρχει καθόλου στον αέρα.

Η αντίδραση των αεροπορικών εταιριών μετά την εκπομπή του ARD ήταν να ισχυριστούν πως υπερβάλουν στο PLUSMINUS και πως δεν τπάρχει πρόβλημα. Ωστόσο διεθνούς φήμης ειδικοί, όπως ο τοξικολόγος καθ. Dr. Dietrich Henschler, ο οποίος είχε ασχοληθεί με τη βασική έρευνα του TCP από τη δεκαετία του '50 προειδοποιεί ξεκάθαρα:
"Πρόκειται για ένα εξαιρετικά δραστικό δηλητήριο και η εικόνα δηλητηρίασης που προκαλεί είναι τόσο τρομακτική, ώστε δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε, πως πρέπει να κάνει κανείς το παν για να το αποφύγει".

Αυτά συνέβησαν ένα χρόνο πριν. Τι μεσολάβησε? Παίρνουν σήμερα οι εταιρίες το θέμα σοβαρά?

Έρευνες έδειξαν πως σε πάρα πολλές περιπτώσεις που έγιναν γνωστές υπάρχει υποψία μολυσμένου αέρα
27. Juni 2009: Ένα Boeing 737 της Air Berlin με προορισμό την Κρήτη έπρεπε να επιστρέψει στο Ντύσελντορφ, μετά από έντονη μυρωδιά λαδιού.
5. August 2009: αμέσως μετά την απογείωση δηλώνει το πλήρωμα της BAe 146 της Eurowings σήμα έκτακτης ανάγκης αφού ξαφνικά εμφανίστηκαν ατμοί μέσα στο πιλοτήριο. Το αεροσκάφος επέστρεψε αμέσως στη Φρανκφούρτη. Οι επιβάτες άλλαξαν αεροσκάφος, ενώ το πλήρωμα διακομίστηκε στο νοσοκομείο, όπου όμως το ιατρικό προσωπικό δεν ήξερε πως να τους φροντίσει.
22. Dezember 2009: κατά την απογειωση ενός Condor Boeing 757 από το Ντύσελντορφ το πλήρωμα διαπιστώνει μυρωδιά λαδιού στον αέρα. Η πτήση παρ΄όλ΄αυτά συνεχίζεται με προορισμό τη Fuerteventura.
Οι έρευνες δείχνουν δυστυχώς πως ακόμη και πολύ γνωστές αεροπορικές εταιρίες συμπεριφέρονται σαν να μην αντιλαμβάνονται τις αιτίες του προβλήματος και τις επιπτώσεις του και εάν βρεθούν αντιμέτωποι με το ζήτημα φέρονται σαν να το ακούν πρώτη φορά, μολονότι είναι γνωστό τουλάχιστο εδώ και μία δεκαετία.

Οπότε δεν είναι και καθόλου περίεργο που οι επιβάτες σε καμία από τις περιπτώσεις που γίνονται γνωστές δεν πληροφορήθηκαν τις αιτίες ή τα πιθανά προβλήματα υγείας που συνδέονται με την εισπνοή του τοξικού αέρα εντός των αεροσκαφών ή για τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης...

Τα θύματα όμως είναι πολλά:

Παράδειγμα: Η 76χρονη Annie Estes, από τις ΗΠΑ ήταν μέχρι τον Φεβρουάριο του 2008 υγιής, όμως μετά από ένα ταξίδι της με Boeing 757 της US Airways αρχίζει να εμφανίζει ξαφνικές κρίσεις με το σώμα της να τρέμει ολόκληρο. Η ίδια υποψιάζεται πως δηλητηριάστηκε με αναθυμιάσεις λαδιών εντός του αεροσκάφους και τον Ιανουάριο 2010 μήνυσε την εταιρία.

Το τελευταίο διάστημα αυξάνονται οι μυνήσεις επιβατών και μελών πληρωμάτων ενάντια σε αεροπορικές εταιρίες και τις κατασκευάστριες εταιρίες των Boeing und Airbus.

Στο μεταξύ γίνονται γνωστές περιπτώσεις θυμάτων και στη Γερμανία. Όπως υποψιάζεται η 27χρονη αεροσυνοδός 27jährige Sylvia G. η ίδια δηλητηριάστηκε σταδιακά από μολυσμένο αέρα εντός της καμπίνας. Επί 3 χρόνια πετούσε συστηματικά με αεροσκάφη Boeing 757 της εταιρίας της. Τα συμπτώματα εμφανίζονται τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την πτήση και υποφέρει τότε -μεταξύ άλλων- από έντονη ζάλη, ισχυρούς πονοκεφάλους, χρόνια κόπωση, μούδιασμα και τρέμουλο στα χέρια, και προβλήματα μνήμης.

Πολλές φορές σκέφτηκε να παρατήσει το επάγγελμα της, αφού ήδη είναι αναγκασμένη να σταματά τις πτήσεις ακόμη και για μήνες, όμως η ζωή της εξαρτάτε από την εργασία της αυτή και προς το παρόν ακόμη στη Γερμανία δεν αναγνωρίζεται επίσημα η νόσος ως ασθένεια που προκαλείται στο χώρο εργασίας.

„Είναι σαν τη ρώσσικη ρουλέτα.“λέει η ίδια στο ARD „Κάθε μέρα ευχόμαστε να πάμε στο αεροπλάνο και να μη βρωμάει και να μην είμαστε άρρωστοι μετά, γιατί αν συμβεί τότε είμαστε αναγκασμένοι να μείνουμε για εβδομάδες στο έδαφος.“

Μετά την εκπομπή του Plusminus το 2009, πήγε η ίδια και πολλοί ακόμη αεροσυνοδοί και πιλότοι στο γιατρό. Οι εργοδότες τους δεν τους παίρνουν στα σοβαρά διότι το λεγόμενο „Αεροτοξικό Σύνδρομο“, όπως ονομάζεται αυτή η δηλητηρίαση από το 1999, είναι μόνο σε πολύ λίγους ειδικούς γιατρούς γνωστό. Αυτοί οι λίγοι ειδικοί μετρούν όμως καθημερινά αυξανόμενα θύματα. Ο Dr. Frank Bartram από τη Βαυαρία, πρόεδρος της γερμανικού Συνδέσμου για την Περιβαλλοντική Ιατρική, αναφέρει χαρακτηριστικά, πως τα θύματα αυξάνονται με τέτοιο ρυθμό, που πολύ σύντομα θα έχει ξεπεραστεί το όριο, ώστε να είναι πλέον οι υπεύθυνοι αναγκασμένοι να πάψουν να χαρακτηρίζουν "μεμονωμένες" τις περιπτώσεις αυτές....

Το 2007 δημιουργήθηκε η "Aerotoxic Assosiation" , από τον πρώην πιλότο John Heyte, -που υπήρξε ο ίδιος θύμα του αεροτοξικού συνδρόμου- για να πληροφορήσει το κοινό, αλλά και να υποστηρίξει όσους έχουν προσβληθεί από το σύνδρομο αυτό. Στη σελίδα τους μπορείτε να βρείτε πολλά σχετικά άρθρα, βίντεο και πληροφορίες σχετικά με την αντιμετώπιση της νόσου, αλλά και μαρτυρίες θυμάτων.

Δείτε επίσης σχετικό ρεπορταζ του CNN:
CNN - Toxic air on flights

Άλλα Links:
www.aerotoxic.orgΣελίδα της βρετανικής Aerotoxic Association,
www.aopis.org Βάση δεδομένων από την Αυστραλία με πλήθος επιστημονικά στοιχεία και ρεπορτάζ

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: