Δεν αξίζει να κλάψεις για κανέναν...
όσοι αξίζουν τα δάκρυά σου,
δεν θα σε κάνουν ποτέ να κλάψεις...
Αυτοί που μας πληγώνουν,
ποτέ δεν ήταν δικοί μας και όμοιοί μας...


"Ό,τι είμαστε είναι αποτέλεσμα του τι σκεφτόμαστε"

"Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες. Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα. Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους."

"Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι"

Φιλοι μου ο σημερινός εχθρός μας είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδατε κάτι που σας άγγιξε , κάτι που το θεωρείτε σωστό, ΜΟΙΡΆΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύευτε οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένετε απαθείς. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.

Δευτέρα, 5 Ιουλίου 2010

ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝΝΟΣΤΟΥΝΤΕΣ


ΑΘΛΙΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ - ΔΡΑΓΩΝΑ, ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

Αφού έδωσαν τα φώτα τους για να λυθεί το πρόβλημα της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (ΕΠΑΘ) που εκπαιδεύει δασκάλους για τα μειονοτικά σχολεία της Θράκης σε ειδική χλιδάτη ημερίδα στην οποία συμμετείχαν οι γνωστοί σκληροπυρηνικοί παράγοντες της μειονότητας και μέλη της ονομαζόμενης «Συμβουλευτικής Επιτροπής Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης» (26/6), οι σούπερ-μεταρρυθμίστριες της ελληνικής παιδείας και αρχιτεκτόνισσες του... «νέου σχολείου», Άννα Φραγκουδάκη και Θάλεια Δραγώνα, μετακινήθηκαν δυτικότερα για να ξαναδώσουν τα φώτα τους στην επίλυση ενός άλλου προβλήματος, σε συνέδριο του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας που έγινε στις 28-30 Ιουνίου στη Θεσσαλονίκη: Πώς θα διδάσκεται η ελληνική γλώσσα στους αλλοδαπούς και τους παλιννοστούντες μαθητές που φοιτούν στα σχολεία μας. Η ιδέα ήταν απλή: Να εφαρμοστούν με τους αλλοδαπούς και τους παλιννοστούντες οι ιδέες και οι πρακτικές που εφάρμοσαν επί δώδεκα χρόνια οι δύο κυρίες με την ανοχή των γαλάζιων και των πράσινων υπουργείων Παιδείας στη Θράκη για τους Μουσουλμανόπαιδες. Που σημαίνει:


Πρώτον να διδαχθεί στο σχολείο υποχρεωτικά η μητρική γλώσσα των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών –πάλι καλά που δεν είπαν να διδαχθεί υποχρεωτικά σε όλους η... τουρκική– και..
Δεύτερον η ελληνική να διδάσκεται, όπως στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης, ως... ξένη (!) γλώσσα, και μάλιστα με τα διδακτικά βιβλία που γράφτηκαν για τους μουσουλμανόπαιδες από συνεργάτες της Δραγώνα και της Φραγκουδάκη... Και αναρωτιόμαστε:

Τι θέλει να κάνει η κυβέρνηση, το υπουργείο Παιδείας, με τους αλλοδαπούς και παλιννοστούντες μαθητές; Ετοιμάζει όντως, όπως πληροφορούμαστε, μεγάλη «μεταρρύθμιση» με τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας, παρότι τα παιδιά αυτά ζουν στην Ελλάδα, πολλά από αυτά έχουν γεννηθεί στη χώρα και προβλέπεται με τον νέο νόμο να πάρουν την ελληνική ιθαγένεια; Και πώς θα διδαχθεί στα παιδιά αυτά η ελληνική ως ξένη γλώσσα, αφού φοιτούν στις ίδιες τάξεις με τους υπόλοιπους μαθητές; Μήπως θα διδαχθούν και οι... έλληνες μαθητές την ελληνική ως ξένη γλώσσα; Υιοθέτησε πράγματι το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, για το οποίο άλλη άποψη είχαμε, τις ακραίες αυτές θέσεις των δύο κυριών; Τις συμμερίζεται το υπουργείο και η υπουργός Παιδείας; Αν ναι, οφείλει αμέσως να παραιτηθεί γιατί κάνει ζημιά στην ελληνική παιδεία. Αν δεν τις συμμερίζεται, πρέπει αμέσως να διώξει από το υπουργείο την ειδική γραμματέα, δηλαδή την κ. Δραγώνα, στην οποία έχει δώσει την αρμοδιότητα να χειρίζεται τόσο σοβαρά θέματα. Και η οποία πήγε να περάσει στη ζούλα την εξαίρεση ολόκληρης της Θράκης από το Πρόγραμμα για την υποστήριξη των Τσιγγανοπαίδων, εμφανίζοντας σε επίσημο έγγραφο την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης κουτσουρεμένη! Φυσικά μετά τον θόρυβο που ξέσπασε από την αποκάλυψη του σκανδάλου στην εφημερίδα μας («ΠΑΡΟΝ», 13/6), η Δραγώνα ανέκρουσε πρύμναν και... διόρθωσε την προκήρυξη βάζοντας μέσα τη Θράκη.

Γιατί εξαίρεσαν δήμους όπου ζουν πολλοί Ρομά;

Όμως πάλι δεν έβαλε μυαλό। Από τους δήμους που περιλαμβάνει η διορθωμένη προκήρυξη λείπουν οι Δήμοι Κομοτηνής, Σαπών και Αλεξανδρούπολης, στους οποίους ζουν πολλοί Τσιγγάνοι (Ρομά), ενώ βάζει δήμους που έχουν ελάχιστους। Γιατί εξαιρέθηκαν; Μήπως επειδή βρίσκονται πολύ κοντά στο... τουρκικό προξενείο; Επιτέλους, ποιος ασκεί την εκπαιδευτική πολιτική στη χώρα αυτή; Ποιος αποφασίζει για τα προγράμματα που θα προκηρυχθούν, ποιος τα αξιολογεί και ποιος τα εγκρίνει; Από πού έρχονται οι εντολές και πού στοχεύουν; Ποιος πλουτίζει από την αποδόμηση της ελληνικής παιδείας?
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: