ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ ΜΑΛΑΚΙΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Ματ. 4:23 και περιήγεν εν όλη τη γαλιλαία διδάσκων εν ταις συναγωγαίς αυτών και κηρύσσων το ευαγγέλιον της βασιλείας και θεραπεύων πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν εν τω λαω
Ματ. 9:35 και περιηγεν ο ιησους τας πολεις πασας και τας κωμας διδασκων εν ταις συναγωγαις αυτων και κηρυσσων το ευαγγελιον της βασιλειας και θεραπευων πασαν νοσον και πασαν μαλακιαν
Ματ. 10:1 και προσκαλεσαμενος τους δωδεκα μαθητας αυτου εδωκεν αυτοις εξουσιαν πνευματων ακαθαρτων ωστε εκβαλλειν αυτα και θεραπευειν πασαν νοσον και πασαν μαλακιαν
ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΤΑΦΙΟΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ
φιλοκαλούμεν μετ' ευτελείας και φιλοσοφούμε άνευ μαλακίας
Τα παραπάνω παραδείγματα της γραμματείας δείχνουν ότι η λέξις ΜΑΛΑΚΙΑ είναι παρεξηγημένη και της προσέδωσαν κάποιοι άλλο περιεχόμενο. Δεν είναι δύσκολο να προσδιορίσουμε ότι η ρίζα
ΜΑΛ=κακό, μικροπρεπές, κακόηθες και
ΜΑΛΑΚΙΑ=η κακία, η μικροπρέπεια, η κακοήθεια, η κακή συνήθεια
ενώ από αυτήν παράγεται πλειάς λέξεων στις ξένες γλώσσες όπως
ξένες λέξεις QUE MAL, MALIGNANT MALLARCHY καθώς και το SMALL etc.
η διαρκής προσπάθεια για εξάλειψι της κακίας, μικροπρέπειας κλπ γίνεται εμφανής ως ενέργεια με το Α το στερητικό του ΜΑΛ οπότε προκύπτει η τροφός του ΔΙΟΣ Α-ΜΑΛ-ΘΕΙΑ
Άρα προσπάθεια των παιδαγωγών-δασκάλων-γονέων πρέπει να είναι η συνειδητή προσπάθεια τροφοδοσίας του παιδιού με "γάλα της αιγός Αμαλθείας" δηλ. η θετικές, εποικοδομητικές, καλές πνευματικές ΛΟΓΙΚΕΣ τροφές.... και αποφυγή δημιουργίας εγκεφαλικών φραγμάτων του τύπου "άκου να δης" ή οκτώβριος=10, ή μίκυ-μάους κλπ
Εύκολα ανιχνεύουμε ότι η λέξις απέκτησε την σημερινή της διεστραμμένη.σημασία από τους χριστιανούς οι οποίοι εθεώρησαν την τάσι κυρίως των εβήβων προς διερεύνησιν της σεξουαλικότητός των ως μιαρή-κακή-μικροπρεπή πράξι.
Το «ΙΕΡΟΝ ΠΗΔΑΛΙΟΝ» κατά τον χριστιανικόν κόσμον «είναι η Διαθήκη μετά την Κοινήν και Παλαιάν, η μετά τας αγίας Γραφάς αγία γραφή» (σελ. λστ’). Στη σελίδα 704 υποσημείωση (2) διαβάζουμε: «Εφθάσαμεν τέλος πάντων και εις την κατάρατον μαλακίαν, ήτις την σήμερον αληθώς είναι η κοινή και ψυχόλεθρος πανούκλα όπου φθείρει και απολλύει τους περισσοτέρους ανθρώπους του κόσμου, και μάλιστα τους αθλίους νέους, κατά της οποίας όσα και αν ειπεί τινάς, έχωντας σκοπόν να εκριζώσει από τον κόσμον τοιούτον φοβερόν και θεομίσητον κακόν, ποτέ δεν ήθελαν νομισθούν μάταια και περιττά».
στην ίδια σελίδα «και είναι γνώμη τινών διδασκάλων ότι ο Θεός μισώντας τόσον πολλά εκείνους τους υπερηφάνους φιλοσόφους των Ελλήνων, τους αφήκε να κυριευθούν από την αμαρτίαν αυτήν διά τιμωρίαν της ειδωλολατρείας των, επειδή γνόντες τον Θεόν, ουχ ως Θεόν εδόξασαν».
σελ 705: «Η μαλακία όχι μόνον προξενή ζημίαν αιώνιον εις την ψυχήν, αλλά και ζημίαν εις την υγείαν του σώματος. Ζημίαν αιώνιον εις την ψυχήν, διατί την υστερεί της Βασιλείας των Ουρανών, και την καταδικάζει εις την παντοτεινήν τιμωρίαν της κολάσεως, ως λέγει ο Παύλος (Α’ Κορινθ. στ. 9)» «Μή πλανάσθε, ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτρες, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί, βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι».
Και μας εξηγεί ότι παρ’ όλο που μερικοί πατέρες άλλως ερμήνευσαν την λέξη μαλακοί ωστόσο: «πολλοί των διδασκάλων και επί της εννοίας ταύτης τους μαλακούς εξέλαβον».
Όσο για τις ζημιές του σώματος απαριθμούνται αμέσως «Α’ κιτρινίζουσι, Β’ αδυνατεί ο στόμαχος των και να χωνεύσουν δεν ημπορούν. Γ’ ασθενεί η όρασις των οφθαλμών τους. Δ’ χάνουσι την φωνήν. Ε’ χάνουσι την ευφυίαν και οξύτητα του νοός. Στ’ χάνουσι την μνήμην. Ζ’ χάνουσι τον ύπνον, κάποια ταραχώδη ενύπνια. Η’ τρέμει το σώμα των. Θ’ χάνουσιν όλην την ανδρείαν του σώματος και της ψυχής, και γίνονται άνανδροι ωσάν γυναίκες. Ι’ ακολουθεί εις αυτούς η αποπληξία, ήτοι ο ταμπλάς. ΙΑ’ ακολουθεί εις αυτούς συχνάκις η καθ’ ύπνους ρεύσις, πολλάκις δε και όταν είναι έξυπνοι, διά το πολύ άνοιγμα των σπερματικών τους πόρων και ΙΒ’ Τέλος πάντων γηράσκουσιν ογλίγωρα και αποθνήσκουν κακώς».
Λίγο πιο κάτω δε έχουμε περιγραφή και των ειδών του αυνανισμού: «Αλλά πρέπει και να σημειώσομεν ότι η μαλακία γίνεται τριών λογιών, ή με το χέρι του ιδίου του ανθρώπου, ή με το χέρι άλλου, ή με το κοπάνισμα και κτύπημα εις τα μηρία». Τέλος εφιστάται η προσοχή ότι «Δεν πρέπει και τούτο να λανθάνει τους πνευματικούς πατέρας, ότι η κατάρατος μαλακία προχωρεί και εις τας γυναίκας. Διά τούτο και αυταί πρέπει να κανονίζονται ωσάν και οι άνδρες, ίνα μη λέγω και βαρύτερα».
Και όλα αυτά διότι ο Γιαχβέ εθανάτωσε τον Αυνάν όταν προέβη εις το έγκλημα του αυνανισμού.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου