Τα μεγάλα στούντιο του Χόλιγουντ επενδύουν στη τεχνολογία 3D, ευελπιστώντας ότι θα αποτελέσει την επόμενη μεγάλη τάση στις κινηματογραφικές αίθουσες.
«Σε πέντε με επτά χρόνια όλες οι ταινίες θα γυρίζονται σε 3D» ανέφερε ο διευθύνον σύμβουλος της Dreamworks, Τζέφρι Κάτζενμπεργκ, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στη Σιγκαπούρη σχετικά με την τρισδιάστατη τεχνολογία. «Όλοι θα έχουν τα δικά τους γυαλιά. Θα είναι σαν δήλωση μόδας».
Η Disney, που έχει προγραμματίσει να γυρίσει 17 ταινίες σε 3D τα επόμενα τρία χρόνια, αναζητά τρόπους προώθησης της τεχνολογίας ώστε να βοηθήσει στη μετάβαση από την ψηφιακή τεχνολογία στην τρισδιάστατη, διαδικασία που θα κοστίσει αρκετά δισεκατομμύρια δολάρια.
«Η επένδυση στο 3D είναι τρομακτική» ανέφερε ο πρόεδρος της Disney Studios, Μάρκ Ζοράντι. «Πιστεύουμε πραγματικά στο νέο μέσο». Η τρισδιάστατη τεχνική λειτουργεί με τη δημιουργία της ψευδαίσθησης ότι οι εικόνες έχουν τρεις διαστάσεις και όχι δύο όπως συμβαίνει με τις παραδοσιακές ταινίες. Οι ταινίες που γυρίζονται σε 3D μπορούν να προβληθούν μόνο σε 1.400 από τις συνολικά 30.000 αίθουσες στις ΗΠΑ και περίπου σε 700 αίθουσες στον υπόλοιπο κόσμο. Οι ιδιοκτήτες των κινηματογράφων εμφανίζονται μέχρι στιγμής διστακτικοί να επενδύσουν σε αυτή τη μετατροπή, ειδικά εν μέσω οικονομικής κρίσης.
Η Dreamworks αρχικά ήλπιζε να προβάλει την επόμενη μεγάλη 3D παραγωγή της σε 5.000 κινηματογράφους τον επόμενο χρόνο, αλλά τέλικα θα προβληθεί περίπου στους μισούς. «Οι υπόλοιπος κόσμος είναι ένα με δύο χρόνια πίσω από τις ΗΠΑ στον τομέα αυθτό» εξήγησε ο Ζοράντι. Η Σιγκαπούρη, που έχει δεσμευτεί να φιλοξενεί το ετήσιο 3D Φεστιβάλ μέχρι το 2017, ελπίζει να γίνει ο ηγέτης του τομέα για την Ασία. Η κυβέρνηση σκοπεύει να επενδύσει περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα δύο χρόνια για να χρηματοδοτήσει τρισδιάστατα project και εγκαταστάσεις.
«Θέλουμε να είμαστε σε πλεονεκτική θέση όταν αυτή η τεχνολογία ξεκινήσει να εφαρμόζεται ευρέως» ανέφερε ο Λι Μπουν Γιανγκ, υπουργός επικοινωνιών και τεχνών της χώρας. Η εξέλιξη της τρισδιάστατης τεχνολογίας τα επόμενα είκοσι χρόνια μπορεί τελικά να οδηγήσει στην κατασκευή κινηματογραφικών αιθούσών που θα προβάλουν ολογράμματα, δήλωσε ο Κάτζενμπεργκ.
«Στον ήχο, πήγαμε από το βινύλιο στην κασέτα, στο CD και από εκεί στο ψηφιακό» ανέφερε ο ίδιος. «Οι επίπεδες οθόνες του σήμερα είναι το αντίστοιχο του βινυλίου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου