Δεν αξίζει να κλάψεις για κανέναν...
όσοι αξίζουν τα δάκρυά σου,
δεν θα σε κάνουν ποτέ να κλάψεις...
Αυτοί που μας πληγώνουν,
ποτέ δεν ήταν δικοί μας και όμοιοί μας...


"Ό,τι είμαστε είναι αποτέλεσμα του τι σκεφτόμαστε"

"Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες. Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα. Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους."

"Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι"

Φιλοι μου ο σημερινός εχθρός μας είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδατε κάτι που σας άγγιξε , κάτι που το θεωρείτε σωστό, ΜΟΙΡΆΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύευτε οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένετε απαθείς. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Οι Έλληνες εφοπλιστές αγοράζουν την γερμανική ναυτιλία





 Οι Έλληνες εφοπλιστές σώζουν την γερμανική ναυτιλία και χιλιάδες Γερμανούς μικρο-επενδυτές. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας “Τα Νέα”, μπορεί η ελληνική οικονομία να εξαρτάται από τη γερμανική βοήθεια, αλλά στον τομέα της ναυτιλίας, η εικόνα είναι αντίστροφη.

Ήδη πάνω από 2 δισ. δολάρια για την απόκτηση μεταχειρισμένων πλοίων δαπάνησαν οι Έλληνες εφοπλιστές κατά τη διάρκεια των πρώτων επτά μηνών του 2012, αγοράζοντας από τη δευτερογενή αγορά 111 ποντοπόρα πλοία, σημειώνοντας έτσι ρεκόρ στην αγορά αυτού του είδους.

Την ίδια στιγμή, πάνω από 100 γερμανικά funds που επενδύουν στην ποντοπόρο ναυτιλία έχουν πτωχεύσει, ενώ άλλα 800 γερμανικά αντίστοιχα απειλούνται με λουκέτο λόγω της βαθιάς κρίσης που πλήττει ειδικά την κατηγορία των πλοίων κοντέινερ, όπου οι Γερμανοί εφοπλιστές κατέχουν την πρώτη θέση παγκοσμίως ελέγχοντας το 40% της αγοράς.

Οι Έλληνες δίνουν δάνεια σε Γερμανούς εφοπλιστές

Επειδή και η στρόφιγγα της χρηματοδότησης έχει κλείσει, απειλούνται να χάσουν την πρωτιά και να τους την πάρουν οι Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι όχι μόνο διαθέτουν την απαραίτητη ρευστότητα, αλλά και άριστη πιστοληπτική ικανότητα, σε τέτοιο σημείο που να μπορούν να πάρουν δάνεια από τράπεζες μέχρι και το 100% της αξίας του πλοίου.

Οι ίδιοι κλήθηκαν από γερμανικές τράπεζες και γερμανικά ναυτιλιακά funds να σώσουν ό, τι σώζεται από τον τεράστιο στόλο των κοντέινερ που κινδυνεύει να καταρρεύσει μετά τη μείωση των ευρωπαϊκών εισαγωγών, που ξεκινούν από 9,5% και φτάνουν έως και 18% ανάλογα με την περιοχή.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: