Δεν αξίζει να κλάψεις για κανέναν...
όσοι αξίζουν τα δάκρυά σου,
δεν θα σε κάνουν ποτέ να κλάψεις...
Αυτοί που μας πληγώνουν,
ποτέ δεν ήταν δικοί μας και όμοιοί μας...


"Ό,τι είμαστε είναι αποτέλεσμα του τι σκεφτόμαστε"

"Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες. Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα. Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους."

"Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι"

Φιλοι μου ο σημερινός εχθρός μας είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδατε κάτι που σας άγγιξε , κάτι που το θεωρείτε σωστό, ΜΟΙΡΆΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύευτε οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένετε απαθείς. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.

Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012

Μέγα σκάνδαλο. Δώρο στη Hochtief το «Ελ. Βενιζέλος»


20120210-080102.jpg«Εγκληματική» χαρακτηρίζουν οικονομικοί αναλυτές την πρόθεση του Ελληνικού Δημοσίου να ανανεώσει τη σύμβαση παραχώρησης του αεροδρομίου στη γερμανική εταιρία που το διαχειρίζεται αντί τιμήματος μόλις 250.000.000-350.000.000 ευρώ. Το ποσό αυτό χαρακτηρίζεται ευτελές, αν αναλογιστεί κανείς ότι το 2010 το αεροδρόμιο είχε λειτουργικά κέρδη 158.000.000 ευρώ και το 2009 άλλα 264.000.000 ευρώ.
«Οποιος υπογράψει την ανανέωση της σύμβασης παραχώρησης για ένα τόσο μικρό ποσό ουσιαστικά κάνει δώρο στους Γερμανούς. Αυτά τα χρήματα αντιστοιχούν στα μερίσματα που θα εισπράξει το Δημόσιο μέσα σε λίγα χρόνια από το αεροδρόμιο» συμπληρώνουν οι ίδιοι οικονομικοί αναλυτές.
Ως και το 2010, το αεροδρόμιο των Σπάτων είχε διανείμει μέρισμα 755.000.000 ευρώ στο
Ελληνικό
Δημόσιο και 250.000.000 ευρώ στους ιδιώτες μετόχους του. Η εταιρία διαχείρισης του αεροδρομίου, η οποία μπορεί να διαχειρίζεται και να εκμεταλλεύεται το αεροδρόμιο ως τον Ιούνιο του 2026, ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο σε ποσοστό 55%, στη γερμανική Hochtief σε ποσοστό 40% και στην οικογένεια Κοπελούζου σε ποσοστό 5%. Τα Σπάτα αποτελούν τη «χρυσή επένδυση» των Γερμανών στο τομέα των αεροδρομίων. Ενδεικτικό είναι ότι σε όλες τις παρουσιάσεις της θυγατρικής Hochtief Airport ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών προβάλλεται πρώτος.
Μάλιστα, η υπεραξία του «Ελευθέριος Βενιζέλος» από την πιθανή ανανέωση της σύμβασης παραχώρησης κατά 20 έτη χρησιμοποιήθηκε από τη γερμανική πλευρά στις διαπραγματεύσεις με τους Κινέζους της HNA και τους Γάλλους της Vinci για την πώληση όλου του χαρτοφυλακίου της Hochtief Airport.
Η μητρική Hochtief προσδοκούσε έσοδα 1,6 δισ. ευρώ από την πώληση των αεροδρομίων της Αθήνας, της Βουδαπέστης, του Ντίσελντορφ, του Αμβούργου και των Τιράνων, όπου διαθέτει σημαντικά μετοχικά ποσοστά. Οι Γερμανοί αναζητούσαν άμεσα ρευστό, αλλά ακύρωσαν την πώληση, εξαιτίας της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας.
Ωστόσο, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών συνεχίζει να αποτελεί το «δόλωμα» για τους υποψήφιους αγοραστές. Αυτό, διότι τα έσοδα και κέρδη που λαμβάνει από το «Ελ. Βενιζέλος» υπερτερούν από τα αντίστοιχα των αεροδρομίων της Βουδαπέστης, του Ντίσελντορφ, του Αμβούργου και των Τιράνων.
Μάλιστα, από τα Σπάτα και την αποικιοκρατική σύμβαση που υπέγραψαν οι Γερμανοί με τον πρώην υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Κώστα Λαλιώτη, τους άνοιξε η όρεξη να επεκταθούν σε άλλες χώρες.
Ετσι, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία που είχαν αποκτήσει από τον ΔΑΑ αποφάσισαν να «χτυπήσουν» και άλλα αεροδρόμια. Αυτό το έκαναν μόνοι τους και όχι ως εταιρία διαχείρισης του «Ελ. Βενιζέλος». Οπως επισήμαναν χθες στελέχη του αεροδρομίου, οι διαπραγματεύσεις για την ανανέωση της σύμβασης έχουν μείνει στάσιμες, εξαιτίας της ιδιάζουσας οικονομικής κατάστασης της χώρας μας. Φώτης Φωτεινός. 
Δημοσίευση από: Loutraki One

Δεν υπάρχουν σχόλια: