Δεν αξίζει να κλάψεις για κανέναν...
όσοι αξίζουν τα δάκρυά σου,
δεν θα σε κάνουν ποτέ να κλάψεις...
Αυτοί που μας πληγώνουν,
ποτέ δεν ήταν δικοί μας και όμοιοί μας...


"Ό,τι είμαστε είναι αποτέλεσμα του τι σκεφτόμαστε"

"Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες. Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα. Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους."

"Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι"

Φιλοι μου ο σημερινός εχθρός μας είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδατε κάτι που σας άγγιξε , κάτι που το θεωρείτε σωστό, ΜΟΙΡΆΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύευτε οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένετε απαθείς. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.

Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 2012

Η σανσκριτική γλώσσα απόγονος της Αρχαίας Ελληνικής

ΜΥΘΟΣ ΟΙ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ

Σε προηγούμενες μελέτες μας έχουμε αποδείξει, έπειτα από ενδελεχή έρευνα, ότι η ελληνική γλώσσα γονιμοποίησε τον παγκόσμιο λόγο και συνέβαλε στην ανάπτυξη  όλων των υπολοίπων γλωσσών. Έχουμε ακόμα καταρρίψει τον μύθο περί ινδοευρωπαϊκής καταγωγής της γλώσσας μας με στοιχεία αληθή και αδιαμφισβήτητα.
Ανάμεσα όμως στις γλώσσες, που πολλοί επιστήμονες ισχυρίζονται είτε ότι ανήκουν στην ινδοευρωπαϊκή οικογένεια, όπου «εντάσσεται» και η ελληνική, είτε ότι προηγούνται της ελληνικής ανήκει και η περίφημη σανσκριτική.
Πρόκειται για την κλασσική γλώσσα της Ινδίας και στην ΝΑ Ασία θεωρείται εξίσου σημαντική με την ελληνική και την λατινική. Χωρίζεται σε δύο φάσεις· την Βεδική (πριν το 500 π.Χ.) και την Μεταβεδική. Είναι γλώσσα γραπτή και ποτέ δεν απαντά σε προφορικό λόγο.
Συγκρίνοντας λοιπόν την σανσκριτική με την ελληνική κατέληξαν ότι η πρώτη «έδωσε τα φώτα» στην δεύτερη. Πώς όμως οι Έλληνες εκείνης της περιόδου είναι δυνατόν να ήρθαν σε επαφή με αυτές τις μυστικιστικές ρίζες, τη στιγμή μάλιστα που τα πρώτα επιγραφικά ευρήματα των Ινδών, που αφορούν τα διατάγματα του Ασόκα, χρονολογούνται τον 3ο αι. π.Χ.
Ας σημειωθεί πως την συγκεκριμένη περίοδο οι Έλληνες είχαν ήδη αναπτύξει το αλφάβητό τους. Σύμφωνα με τον Ζωρζ Μουνέν στα «Κλειδιά της Γλωσσολογίας» το βασικότερο ατόπημα αυτών που συνέκριναν τις δύο γλώσσες ήταν το γεγονός ότι αγνόησαν παντελώς τον παράγοντα της ιστορικής εποχής. Η σύγκριση δύο γλωσσών προαπαιτεί την μελέτη τους σε ταυτόσημο χρονικό διάστημα και όχι σε επίπεδο διαχρονικό.
«Συνέκριναν  τα σανσκριτικά της πρώτης χιλιετίας, τα ελληνικά του 8ου αι π.Χ., τα λατινικά του 5ου αι., τα γοτθικά του 4ου αι., κλπ.»
Επομένως το συμπέρασμα περί ομοιότητας ή αντιγραφής της ελληνικής από την σανσκριτική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αντιεπιστημονικό, αφού δεν στηρίζεται σε ορθά κριτήρια και λογικά τεκμήρια.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Γερμανός Γλωσσολόγος Franz Bopp «η σανσκριτική στηρίζεται στην ελληνική και όχι η ελληνική στην σανσκριτική».
Άποψη που πιστοποιείται από πλήθος ξένων ερευνητών, μεταξύ των οποίων και η ομάδα Jakintza Baitha, η οποία εξέδωσε στο Bilbao την ελληνιστική επιθεώρηση Halcon-Ιέραξ σε άρθρο του Προέδρου της Krutwig Sagredo τον Γενάρη του 1933:
«Η μυστική ινδική λογοτεχνία στην πραγματικότητα ανεπτύχθη ως καθαρή λογοτεχνία μόνον κατά τον 3ο ή 5ο αι. μ.Χ. Οι αναφορές σε αρχαιότατες ημερομηνίες ως προς τις Βέδες είναι μόνο θεωρία, αφού οι Βέδες δεν διαδόθηκαν παρά μόνο κατά τρόπο περιορισμένο και προφορικό, επιπλέον δε στην Ινδία δεν γνωρίζουν την ιστορία… Μία και μοναδικά έκδοση των Βεδών έχει γίνει στην Ινδία τον 19ο αι. από τον Γερμανό Ινδολόγο Μάξ Μύλλερ… Συγκρίνοντας καλά την σανσκριτική με την αρχαία ελληνική, εύκολα αντιλαμβανόμαστε ότι η ελληνική όχι μόνο είναι πιο αρχαία, αλλά και ότι επιπλέον, όλοι οι συντακτικοί και γραμματικοί τύποι της είναι ανώτεροι και μεγαλύτερης αξίας…»
Αλλά και ο Ισπανός συγγραφέας Federico Sagredo, ο οποίος μάλιστα υπήρξε ειδικός γνώστης των ανατολικών γλωσσών, έχοντας μελετήσει εις βάθος τα αραβικά, τα περσικά , τα τουρκικά, τα ιντού, τα μπεγκάλι και άλλες 12 ανατολικές γλώσσες, υποστηρίζει ότι η σανσκριτική επηρεάστηκε από την ελληνική εξετάζοντας χρονολογίες, αλλά και την γραμματική και το συντακτικό και το λεξιλόγιο των δύο αυτών γλωσσών.
Ας δούμε μερικά παραδείγματα που αποδεικνύουν την παραπάνω άποψη:
Θεός Diauh< Δίας
Βούδας< (F)οἲδα
(Χ)ιμαλάια< χιών (χειμών)+λᾶας (πέτρα)
Νibbana (Νιρβάνα)< νήφω (πρβλ. νηφάλιος)
Μαί (μεγάλος)< μέγας
Erethe< αρετή
Jugam(γιόγκα)< ζυγός<δυγός<δυο+ἂγω (μηχανισμός με δύο υποζύγια που οδηγούν κάτι, πχ κάποιο άρμα και στην ινδική φιλοσοφία συμβολίζει την ένωση ψυχής-σώματος δια της ζεύξης)
Αριθμοί όπως dva<δύο, trayas< τρία, sapta<επτά (σεπτός αριθμός), asta< οκτώ, κλπ
 Οι Ινδοί σε αντίθεση με τους Έλληνες υπερηφανεύονται για αυτήν την πραγματικότητα και μάλιστα προβάλλουν το γεγονός ότι ο Ηρακλής, κατευθυνόμενος προς τον Καύκασο πέρασε από την χώρα τους και άφησε απογόνους (εφημερίδα ΠΟΥΡΝΙΜΑ ΣΑΜΕΛΑΝ της Καλκούτας, φυλ. 21, Σεπτέμβριος 1994, άρθρο «Οι Έλληνες κι εμείς»).
Ο Πλούταρχος ακόμη στο έργο του «Περί Αλεξάνδρου τύχης ή αρετής» καταγράφει τα λόγια του Μ. Αλεξάνδρου «Νῦν δὲ Ἡρακλέα μιμοῦμαι και Περσέα ζηλῶ, και τὰ Διονύσου μετιὼν ἲχνη βούλομαι πάλιν ἐν Ἰνδία νικῶντας Ἓλληνας ἐγχορεῦσαι καὶ τοὺς ὑπὲρ Καύκασον ὀρείους και ἀγρίους ταῶν βακχικῶν κώμων ἀναμνῆσαι». Δηλώνει δηλαδή ο Αλέξανδρος ότι επιθυμεί να ακολουθήσει τα βήματα του Ηρακλή και του Διονύσου και να πάει ξανά στην Ινδία, ώστε να νικήσουν οι Έλληνες και να θυμίσουν στους εκεί λαούς τους βακχικούς κωμους.
Σαφώς και ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε σε επαφή με τον ινδικό δίνοντάς του πολλά στοιχεία. Σύμφωνα με τον Γάλλο πολιτικό και μεταφραστή μάλιστα των ομηρικών επών Βικτώρ Μπεράρ «το μνημονικό μας πρέπει να ξεκαθαρίσει από όλη αυτήν την λύμη της ινδοευρωπαϊκής θεωρίας, η οποία επέβαλλε στην Μεσογειακή Μυθολογία και Προϊστορία μια γένεση αναγόμενη σε μεταναστεύσεις Αρίων, των οποίων η κοιτίδα υπήρξε τάχα στα οροπέδια της Κ. Ασίας, αγνοώντας την Μυθολογία και Προϊστορία των αυτόχθονων Ελλήνων».
Οι προσπάθειες για διαστρέβλωση και αλλοίωση της ιστορίας μας είναι πολλές, επίμονες και τα αποτελέσματα αυτών επιφέρονται με μεγάλη δεξιοτεχνία. Γι αυτό καλό είναι όλοι μας να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και ποτέ να μην ενστερνιζόμαστε την όποια άποψη άκριτα και χωρίς να το ερευνήσουμε πρώτα.Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα προσεγγίσουμε την αλήθεια…
Ελένη Γεωργακάκη, Φοιτήτρια Φιλοσοφικής για το ΠΥΓΜΗ.gr
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2012

Το μυστικό των Παπακωνσταντίνου από την εποχή της Κατοχής


Γιατί ο κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου ακολούθησε τις πολιτικές επιλογές του θείου του Μιχάλη για τα κατοχικά δάνεια και τώρα επιχειρεί να προστατεύσει τις εξαδέλφες του, Ελένη και Μαρίνα
Του Χ.Κ. Λαζαρόπουλου
Η εμπλοκή του κ. Γιώργου Παπακωνσταντίνου στην υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ, η γραπτή δήλωση που έστειλε από την Ολλανδία λέγοντας πως δεν θα γίνει εξιλαστήριο θύμα αυτής της ιστορίας και η διαγραφή του από το ΠΑΣΟΚ με ανακοίνωση που έφυγε προς όλα τα ΜΜΕ διαμορφώνουν νέα δεδομένα.
Από τη μια πλευρά το ΠΑΣΟΚ προσπαθεί να εμφανίσει στην κοινή γνώμη πως εισήλθε σε διαδικασία «εσωτερικής καθάρσεως» γι’ αυτό και διέγραψε τον κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου.
Ωστόσο για κάποιο άλλο πρόσωπο που έπαιξε σημαντικότερο ρόλο, ίσως και εν αγνοία εκείνου που δεν θέλει να παίξει το ρόλο του εξιλαστήριου θύματος, από την Ιπποκράτους δεν ακούγεται το παραμικρό. Πρόκειται για το μεγάλο στοχαστή κ. Γιώργο Παπανδρέου, ο οποίος εμφανίσθηκε το βράδυ της Πέμπτης περιχαρής σε πανάκριβο εστιατόριο σούσι της Κηφισιάς θαυμάζοντας ζωγραφισμένες οροφές!
«Εσωτερική κάθαρση» στο ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να επιτευχθεί αν κάποιοι επιβάλλουν λήθη όσον αφορά στα έργα και τις ημέρες του κ. Παπανδρέου στο θώκο του πρωθυπουργού.
Από την άλλη πλευρά, ο κ. Παπακωνσταντίνου επιχειρεί να πείσει την κοινή γνώμη πως έκανε ό,τι περνούσε το χέρι του να σώσει τη χώρα και ισχυρίζεται ότι δεν ήξερε τίποτε για όσα συνέβαιναν στο ανώτατο επίπεδο. Πολιτικοί παρατηρητές επισημαίνουν μάλιστα ότι η παρέμβαση του πρώην στενού συνεργάτη του κ. Παπανδρέου έγινε για να προστατευθούν οι δύο πρώτες εξαδέλφες του, στα ονόματα των οποίων φέρονται να ανήκουν δύο λογαριασμοί στην HSBC της Ελβετίας. Ο πρώτος διαθέτει 1,22 εκατ. ευρώ ενώ ο δεύτερος φαίνεται κλειστός.
Δικαιούχοι είναι οι θυγατέρες του πρώην υπουργού Μιχάλη Παπακωνσταντίνου, κυρίες Ελένη και Μαρίνα Παπακωνσταντίνου. Όπως και να γίνει εδώ υπάρχει ένα μείζον ζήτημα, πέρα από το πολιτικό. Αναφερόμαστε στις οικογενειακές δραστηριότητες των Παπακωνσταντίνου.
Οι οικογενειακές δραστηριότητες
Στα τέλη του Μαΐου που πέρασε η κοινή γνώμη βοούσε προκειμένου να ασκηθούν πιέσεις προς την κυβέρνηση της κ. Άνγκελας Μέρκελ ώστε να εξοφληθούν τα κατοχικά δάνεια. Εντός και εκτός ΠΑΣΟΚ, όλοι έδειχναν τον κ. Παπακωνσταντίνου (σ.σ. αφήνοντας και πάλι «εκτός κάδρου» τον κ. Παπανδρέου).
Στις 28 Μαΐου ήρθε στο φως το περιεχόμενο του βιβλίου που έχει γράψει ο κ. Δημοσθένης Κούκουνας και αποδεικνύει πώς ο υπουργός των Μνημονίων έλυσε το οικονομικό πρόβλημά του αδιαφορώντας για οποιαδήποτε διεκδίκηση από τη γερμανική πλευρά.
Το βιβλίο με τον τίτλο «Μια οικογένεια για όλες τις εποχές» περιγράφει τις δραστηριότητες της οικογένειας Παπακωνσταντίνου από το 1941 έως σήμερα, με σημείο αναφορά τη διαχείριση του εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Πτολεμαΐδα. Με φωτογραφίες και ντοκουμέντα, ο 62χρονος ιστορικός και δημοσιογράφος κ. Δημοσθένης Κούκουνας φωτίζει μια πτυχή που δεν γνώριζε η κοινή γνώμη.
Παππούς του πρώην υπουργού ήταν ο Γεώργιος Μ. Παπακωνσταντίνου ο οποίος απέκτησε το 1941 από τον εγκάθετο πρωθυπουργό των γερμανικών κατοχικών δυνάμεων Γεώργιο Τσολάκογλου το προνόμιο παραγωγής και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας στην Πτολεμαΐδα.
Μέλος της κατοχικής κυβέρνησης και γνωστός της οικογένειας Παπακωνσταντίνου φαίνεται πως ήταν ο Μακεδόνας πολιτικός Σωτήριος Γκοτζαμάνης. Αυτό το πρόσωπο ως υπουργός Οικονομικών του Τσολάκογλου υπέγραψε τα κατοχικά δάνεια που θα όφειλε η μεταπολεμική Γερμανία να επιστρέψει στην Ελλάδα.
Ο θείος Μιχάλης
Στο βιβλίο διατυπώνονται αιτιάσεις εναντίον του Μιχάλη Παπακωνσταντίνου. Ο πρωτότοκος γιος του Γεωργίου, πατέρας των εμπλεκομένων στη λίστα Λαγκάρντ κυριών Ελένης και Μαρίνας Παπακωνσταντίνου και αδελφός του Στέργιου, πατρός του διαγραφέντος από το ΠΑΣΟΚ, κατηγορείται πως υπηρέτησε ως διερμηνέας των Γερμανών κατακτητών στην Κοζάνη.
Ο γεννημένος του 1919 Μιχάλης Παπακωνσταντίνου ακολούθησε πολιτική σταδιοδρομία. Από το 1961 ως το 1967 εκλεγόταν βουλευτής με την Ένωση Κέντρου. Στην κυβέρνηση του Γεωργίου Παπανδρέου, το 1964, ήταν υφυπουργός Εθνικής Αμύνης με υπουργό τον Πέτρο Γαρουφαλιά (γνωστό από τις ενέργειές του ως την Αποστασία και την επιβολή της δικτατορίας).
Το 1976 ο Μιχάλης Παπακωνσταντίνου εξελέγη γ.γ. της Ενώσεως Δημοκρατικού Κέντρου (ΕΔΗΚ) έως ότου εντάχθηκε στη Νέα Δημοκρατία, το 1978. Πολλοί είναι εκείνοι που κατηγορούν τον θείο του κ. Γιώργου Παπακωνσταντίνου ότι σαν υπουργός Εξωτερικών της κυβέρνησης Μητσοτάκη από τις 7 Αυγούστου 1992 έως τις 13 Οκτωβρίου 1993 δεν έκανε το παραμικρό για την είσπραξη των κατοχικών δανείων. Τυχαίο; Δεν υπάρχει απάντηση αφού το 2000 απεβίωσε.
Στην ίδια πολιτική γραμμή
Ο εγγονός του επιχειρηματία που ευνοήθηκε από τον κατοχικό πρωθυπουργό Τσολάκογλου, όπως παρουσιάζεται στο βιβλίο του κ. Κούκουνα, ο κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου δεν έπραξε το παραμικρό για να εξοφληθούν τα οφειλόμενα από τη Γερμανία.
Αντιθέτως έβαλε την υπογραφή του στο Μνημόνιο, συμφώνησε με το σχέδιο υπαγωγής της Ελλάδας σε μηχανισμό στήριξης υπό εποπτεία, ανέλαβε ευθύνες για τις οποίες έπρεπε να απευθυνθεί ο τότε πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου στον ελληνικό λαό και διαδραμάτισε πάλι το ρόλο του μπροστάρη, δίνοντας την εντύπωση πως υπερασπίζεται τις εξαδέλφες του.
Ζητούμενο, ωστόσο, εξακολουθεί να είναι η απώλεια της εθνικής κυριαρχίας και η υπαγωγή της χώρας στη σκιά της γερμανικής ηγεμονίας, η οποία εμφανίζεται ως δήθεν «ευρωπαϊκή αλληλεγγύη»…
Το βιβλίο του Δημοσθένη Κούκουνα έχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό με προσωπικότητες που σημάδεψαν την σύγχρονη ελληνική ιστορία και αποτελεί ένα χρήσιμο ανάγνωσμα πριν σπεύσουμε να δώσουμε άφεση αμαρτιών σε κάποιους που πρέπει να αναλάβουν, αρχικώς, τις πολιτικές ευθύνες τους.
koukounas1
Ο τότε πρωθυπουργός Κων. Καραμανλής κατά την επίσκεψή του στην Πτολεμαΐδα το 1958, την εποχή που η ΔΕΗ εξαγόρασε το εκεί εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας που είχε αποκτήσει η οικογένεια Παπακωνσταντίνου το 1941.
koukounas2
Ο τότε υπουργός Συντονισμού της κυβέρνησης Παπάγου Παναγής Παπαληγούρας επισκέπτεται το 1954 την Πτολεμαΐδα. Μετά το ταξίδι αυτό, οργανώθηκε στη δυτικομακεδονική αυτή πόλη επίσκεψη γερμανικής αποστολής υπό τον περίφημο υπουργό Έρχαρτ.
 koukounas3
Ο Γερμανός φρούραρχος Πτολεμαΐδας φον Λάνγκε, αξιωματικός των Ες Ες.
koukounas4
Το εργοστάσιο της ΔΕΗ σήμερα. Το προηγούμενο εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας της Πτολεμαΐδας ανήκε στην οικογένεια Παπακωνσταντίνου, σύμφωνα με το προνόμιο που είχε παραχωρήσει τον Οκτώβριο 1941 ο Τσολάκογλου.
koukounas5
Ο στρατηγός και κατοχικός πρωθυπουργός Γ. Τσολάκογλου το 1941.
koukounas6
Ο παλαιός πολιτικός Μιχάλης Παπακωνσταντίνου (1919-2000), υιός του δαιμόνιου επιχειρηματία Γεωργίου Μ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος το 1941 απέκτησε από τον Τσολάκογλου το προνόμιο παραγωγής και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας στην Πτολεμαΐδα. Ο ίδιος υπηρέτησε ως διερμηνέας των Γερμανών στην Κοζάνη.
koukounas7
Ο κατοχικός πρωθυπουργός Γεώργιος Τσολάκογλου, με την υπογραφή του οποίου παραχωρήθηκε το προνόμιο ηλεκτρικής ενέργειας στην οικογένεια Παπακωνσταντίνου το 1948.
koukounas8
Ο Μακεδόνας πολιτικός Σωτήριος Γκοτζαμάνης, ο οποίος ως υπουργός Οικονομικών της κατοχικής κυβέρνησης Τσολόκογλου υπέγραψε τα κατοχικά δάνεια, που θα όφειλε η μεταπολεμική Γερμανία να επιστρέψει στην Ελλάδα. Το 1954 ο Μιχ. Παπακωνσταντίνου τον είχε χαρακτηρίσει ως τη “μεγαλυτέρα ζώσα πολιτική φυσιογνωμία της Ελλάδος” και υπήρξε θερμός οπαδός και συνεργάτης του. Ως υπουργός Εξωτερικών της κυβέρνησης Μητσοτάκη όμως αδιαφόρησε για την είσπραξη των κατοχικών δανείων. Το ίδιο έκανε και ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου, εγγονός του επιχειρηματία που ευνοήθηκε από τον Τσολάκογλου, όταν ως υπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου το 2009-11 αντί να ζητήσει την εξόφληση των κατοχικών δανείων προτίμησε να υπογράψει το μνημόνιο και την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας. Τρεις γενιές – τρία σκάνδαλα…

PA
Γιώργος Παπακωνσταντίνου: Ο κύριος συντελεστής του μνημονίου, της χρεοκοπίας και της απώλειας της εθνικής κυριαρχίας. Δεν έχει κανένα λόγο να ανησυχεί. Ούτως ή άλλως είναι κάτοχος μεγάλης περιουσίας που προέρχεται από μια υπογραφή του Τσολάκογλου…
ΠΗΓΗ: newsbomb.gr

Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2012

Βλάβη στους «διακόπτες» του DNA λόγω καπνίσματος




undefined
Επιγενετικές αλλοιώσεις φάνηκε να προκαλεί η ανθυγιεινή συνήθεια σύμφωνα με νέα ευρωπαϊκή μελέτη
O καπνός αυξάνει τη δραστηριότητα γονιδίων που σχετίζονται με τον καρκίνο
Λονδίνο
Μεγάλη ευρωπαϊκή μελέτη δίνει τις σαφέστερες μέχρι σήμερα ενδείξεις για τις βλάβες που προκαλεί το κάπνισμα στη λειτουργία των γονιδίων.
Οι ευρωπαίοι ερευνητές αναφέρουν στην επιθεώρηση «Human Molecular Genetics»ότι οι καπνιστές παρουσιάζουν ενδείξεις αυξημένης δραστηριότητας σε γονίδια που σχετίζονται με τον καρκίνο.
Το σημαντικό είναι ότι αυτή η αύξηση του κινδύνου δεν δείχνει να οφείλεται σε μεταλλάξεις, δηλαδή σε μεταβολές της αλληλουχίας των γονιδίων, αλλά σε «επιγενετικές» αλλαγές, δηλαδή σε χημικές τροποποιήσεις των γονιδίων που ρυθμίζουν πόσο έντονη είναι η λειτουργία τους.
Η λειτουργία, ή έκφραση, των ανθρώπινων γονιδίων είναι γνωστό ότι ρυθμίζεται με την προσθήκη ή αφαίρεση μεθυλομάδων (-CH3) στο μόριο του DNA.
Προηγούμενες μελέτες είχαν δώσει ενδείξεις ότι το κάπνισμα προκαλεί επιγενετικές αλλαγές, μέχρι σήμερα όμως οι αλλαγές αυτές δεν είχαν συνδεθεί ευθέως με τον καρκίνο.
Τώρα, η ομάδα του δρ Τζέιμς Φλάναγκαν στο Imperial College του Λονδίνου διαπιστώνει ότι το κάπνισμα δημιουργεί ένα «επιγενετικό αποτύπωμα» σε γονίδια που επηρεάζουν την πιθανότητα καρκίνου.

Η μελέτη
Οι ερευνητές πραγματοποίησαν γενετικές αναλύσεις σε δείγματα αίματος από 374 άτομα που συμμετείχαν σε μια ευρύτερη ευρωπαϊκή έρευνα με την ονομασία EPIC, η οποία εξετάζει τη σχέση του τρόπου ζωής με τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου και χρόνιων ασθενειών. Από τους εθελοντές που επέλεξε να εξετάσει η ομάδα του Δρ Φλάναγκαν, οι μισοί είχαν εμφανίσει καρκίνο του μαστού ή του παχέος εντέρου.
Η ανάλυση αποκάλυψε ότι οι καπνιστές έτειναν να φέρουν λιγότερες μεθυλομάδες σε 20 διαφορετικές περιοχές του γονιδιώματος. Παράλληλα, οι εθελοντές αυτοί παρουσίαζαν και αυξημένο κίνδυνο καρκίνου.
Η περαιτέρω εργαστηριακή διερεύνηση έδειξε τελικά ότι το κάπνισμα δείχνει να αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου λόγω της αφαίρεσης μεθυλομάδων από τέσσερα γονίδια, η οποία έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της έκφρασής τους.
Και τα τέσσερα γονίδια είχαν συνδεθεί στο παρελθόν με τον καρκίνο, ωστόσο ο ρόλος τους στην καρκινογένεση παραμένει ασαφής.
Οι ερευνητές ελπίζουν τώρα ότι η μελέτη θα βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση της καρκινογόνου δράσης του καπνού, και ίσως οδηγήσει σε επιγενετικά τεστ που θα εκτιμούν πόσο κοντά στην εκδήλωση καρκίνου βρίσκεται κάθε καπνιστής.

http://troktiko.eu

ΠΩΣ έκαναν την ονοματοδοσία στην ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ


undefined
Σημείωση:"το παρακάτω άρθρο έγινε αιτία να γίνουν αναφορές στην γκουγκλ με την αιτιολογία του "προσβλητικού". Όμως θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι και αυτό είναι κομμάτι της αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας μας και είναι υποχρέωσή μας να γνωρίζουμε. Το blog μας είναι ενημερωτικό και είτε γίνουν αναφορές για το συγκεκριμένο άρθρο είτε όχι η άποψή μας είναι ότι θα πρέπει να δημοσιευθεί για να γνωρίσουμε κάτι από την Ιστορία μας"

Άνοιγμα
O πατέρας ανάβει την πυρά του βωμού και επικαλείται τους Θεούς:

«Κλύτε Θεοί Πατρώοι,
Εθνικοί των Ελλήνων Θεοί,
Υμέας κικλήσκομεν
αγαθαίς γνώμαις ημίν προσελθείν
κλύτε Μάκαρες και μόλοιτε ημίν
από Πυρός, από Χθονός
αφ' Ύδατος, από Αέρος
και από Ολύμπου.»

Ύμνος Χαρίτων
Tοποθετείται από τη μητέρα γύρω από το λαιμό του παιδιού το «μέταλλον» -κόσμημα- της ονοματοθεσίας του.

Η μητέρα επικαλείται τις Χάριτες.
« Χάριτες, σεπτές θυγατέρες της Ευρυνόμης και του Διός
ουράνιαι μητέρες της κοσμήσεως και της Ευνομίας
φαειναί, λάμπουσαι, αυξήτριαι, σεβαστές παρθένοι
συνοδοί της Αθηνάς Εργάνης και της Ουρανίας Αφροδίτης
εσείς που στέκεστε δίπλα τον Φοίβο στις συνελεύσεις των Θεών
ακούστε μας και σταθείτε κοντά μας ευμενείς
αυξάνοντας γύρω μας το ιερό φως των Ολυμπίων
χαρίζοντάς μας δια βίου ειρήνη και χαρά
φυσικό κι εσωτερικό κάλλος
γαλήνη, μακροθυμία και ημέρωση
αξιοσύνη, ευσέβεια και κρίση ορθή.»

Ύμνος Νυμφών
Aπό τον πατέρα.
«Νύμφες, ακοίμητοι θυγατέρες της Πρώτης Αρχής
σπέρματα του Διός και τ' Ουρανού
αφανείς φίλοι βροτών και παιδοκόμοι
εναέριοι και ευώδεις Θεαί
Σας καλούμε να προσέλθετε ευμενείς
δια βίου επαρωγοί της / του ............
αγναί διδάσκαλοι, επίκουροι
και χαροπαίγμονες οδηγοί.»

Ύμνος Θεού Προστάτου
Eπιλέγεται από τους γονείς.

Παρουσίαση
Ο πατέρας, περιφέρει 3 φορές το παιδί γύρω από την επιβώμια πυρά με κατεύθυνση αντίθετη του ρολογιού, λέγοντας στο πέρας κάθε κύκλου.
«έστωσαν οι Θεοί προστάται της / του.........»
Ενώ οι προσκεκλημένοι τους ραίνουν με άνθη και καρπούς. Η μητέρα στέκεται μπροστά στην επιβώμια πυρά. Μόλις συμπληρώσει την περιφορά, ο πατέρας στέκεται δίπλα στην μητέρα, υψώνει το παιδί πάνω από την πυρά, κοιτάζει ψηλά και κάνει την παρουσίαση στους Θεούς και τους Προγόνους.
«Αθάνατοι Θεοί και ευκλεείς Πρόγονοι
σας παρουσιάζω την / τον ..............
γνησία / γνήσιο απόγονο εμού και της συζύγου μου
Ελληνίδα / Έλληνα εξ Ελλήνων
αίμα εκ του αίματός μας
ψυχή εκ της ψυχής σας.
Να την / τον φυλάτε και να την / τον οδηγείτε
στις οδούς που ταιριάζουν στους Έλληνες
στις οδούς που ταιριάζουν
σε φιλοσόφους και ελευθέρους ανθρώπους.»

(απαγγέλλεται τρίς)

Ευχή
H η μητέρα παίρνει στα χέρια το παιδί και απαγγέλλει την ευχή.

«Τι να ευχηθεί ένας θνητός για έναν θνητό που αγαπάει;
Μόνο οι Θεοί αλήθεια ξέρουν.
Ας χαρίσουν λοιπόν στην / στον ................
εκείνα που η μεγαλοσύνη τους θέλει
εκείνα που ταιριάζουν σε Ελληνίδα / Έλληνα,
παιδί δικό τους δηλαδή,
ας χαρίσουν αυτά που πρέπει σε ανθρώπινο πλάσμα
που θα τιμήσει τους Θεούς και τους Προγόνους
που θα σεβαστεί τη Φύση και τον Αιώνιο Λόγο.
Μάκαρες Θεοί, Εθνικοί Θεοί των Ελλήνων
και εσείς ένδοξοι Πρόγονοι
χαρίστε τα πρέποντα για πρόσωπο αγαπημένο
στην / στον .................
που μόλις παρουσιάσαμε εμπρός σας.»

Σπονδή
Χύνεται τριπλή σπονδή αρώματος, γάλακτος και μελιού και όλοι αναφωνούν.
«έστωσαν οι Θεοί προστάται της / του .........»

Κλείσιμο
«Χαίρετε Μάκαρες, χαίρετε Αιώνιοι Θεοί Πατρώοι
ευσεβέσι θρησκευταίς Ιερόν Φάος αύξοιτε
νούσους, άλγη τε και κήρας στέλλοντες ες πέρατα γαίης.»
«Γένοιτο»
(Μοιράζονται στους προσκεκλημένους γλυκά και γίνεται απόθεση δίπλα στον βωμό των διαφόρων δώρων προς το παιδί.)
Πηγή

Ο ελληνικός λαός δεν εμπιστεύεται το πολίτευμα!


Βαθύτατη κρίση εμπιστοσύνης προς το πολίτευμα της χώρας έχει προκαλέσει η μνημονιακή κυβερνητική πολιτική. Μια κρίση η οποία αποτυπώνεται με τρόπο που τρομάζει στις δημοσκοπήσεις τόσο του Ευρωβαρόμετρου της Κομισιόν όσο και της Marc που δημοσιεύθηκε στο «Εθνος της Κυριακής».
Τα ευρήματα του Ευρωβαρόμετρου, δημοσκόπησης που διενεργείται περιοδικά και στις 27 χώρες της ΕΕ κατ' εντολήν της Κομισιόν από ξένη εταιρεία και επομένως είναι άσχετη με εσωτερικές πολιτικές σκοπιμότητες και επιρροές, προκαλούν τρόμο σε όποιον τα διαβάσει. Οι Ελληνες δεν εμπιστεύονται κανέναν απολύτως από τους θεμελιώδεις θεσμούς του πολιτεύματος, ενώ δεν θεωρούν ούτε καν δημοκρατική τη λειτουργία του!
Μόλις το 11% των ερωτηθέντων κρίνει ικανοποιητική τη λειτουργία της δημοκρατίας στην Ελλάδα, ενώ το... 89% (!), απίστευτα υψηλό ποσοστό, δεν είναι ικανοποιημένο. Μιλάμε για... 40 (!) εκατοστιαίες μονάδες πάνω από τον πανευρωπαϊκό μέσο όρο δυσαρέσκειας που ανέρχεται στο 49%, όσο ακριβώς και το ποσοστό εκείνων που στην ΕΕ των 27 είναι ικανοποιημένοι με τη λειτουργία της δημοκρατίας στη χώρα τους (επίσης 49%). Ασύλληπτο το ποσοστό των Ελλήνων που δήλωσαν ότι δεν εμπιστεύονται τη συγκυβέρνηση Σαμαρά, Βενιζέλου, Κουβέλη - 91%!
Μόλις 7% των ερωτηθέντων εξέφρασε την εμπιστοσύνη του προς αυτή, το χαμηλότερο και στις 27 χώρες-μέλη της ΕΕ. Καθόλου μικρότερη δεν είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης των Ελλήνων και προς τη Βουλή. Δεν την εμπιστεύεται το 89%, την εμπιστεύεται το 9%. Πλήρης η καταρράκωση του κύρους της.
Ακόμη χειρότερη είναι η κατάσταση με τα πολιτικά κόμματα. Βάσει των ευρημάτων του Ευρωβαρόμετρου, οι Ελληνες απάντησαν ότι δεν τα εμπιστεύονται στο αδιανόητο για δημοκρατία ποσοστό του... 94%!!!
Μόνο το 5% τα εμπιστεύεται! Η εντελώς ανεξάρτητη από το Ευρωβαρόμετρο δημοσκόπηση της Marc ρίχνει πρόσθετο φως σε πολλές πτυχές της κρίσης των κομμάτων -της παντελούς αναξιοπιστίας τους, θα λέγαμε- και της πλήρους απαξίωσής τους στη συνείδηση των πολιτών ως ακρογωνιαίων λίθων ενός δημοκρατικού πολιτεύματος.
Στη δημοσκόπηση της Marc λοιπόν έχουμε μεταξύ άλλων και τα εξής πολύ σημαντικά δημοσκοπικά ευρήματα: Πρώτον, το 91,3% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι δεν είναι ικανοποιημένο από τον τρόπο που λειτουργεί το σύστημα. Δεύτερον, το 54,5% πιστεύει ότι μόνο αν δημιουργηθούν νέα κόμματα, μπορούν να πάνε καλύτερα τα πράγματα στη χώρα.
Τρίτον, το όντως απίστευτα χαμηλό ποσοστό του... 6,4% (!!!) θέλει να συμμετάσχουν τα πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ στην κυβέρνηση.
Οι Ελληνες δηλαδή έχουν κυριολεκτικά σιχαθεί όλους τους επιφανείς πολιτικούς της χώρας και δεν θέλουν να τους βλέπουν στα μάτια τους! Τέταρτον, το 81,4% των ερωτηθέντων εκτιμά ότι το 2013 θα είναι χρονιά αναδιάταξης του πολιτικού σκηνικού με δημιουργία νέων κομμάτων, διασπάσεις παλιών, νέες συμμαχίες κ.λπ.
Με άλλα λόγια, οι πολίτες ελπίζουν ότι θα ζήσουν το τέλος του υφιστάμενου πολιτικού σκηνικού, το οποίο απεχθάνονται πλέον, όπως είδαμε.
Δεν προσδοκούν όμως τις αλλαγές σε κλίμα αισιοδοξίας και αυτό καθιστά εκρηκτική από πολιτική σκοπιά την καταρράκωση του πολιτεύματος και των θεσμών του. Οι απαντήσεις των Ελλήνων στο Ευρωβαρόμετρο είναι αποκαλυπτικές του μηδενικού αισθήματος αισιοδοξίας που επικρατεί στον λαό μας, παρά τους θεατρινισμούς της κυβέρνησης.
Το 88% θεωρεί ότι η χώρα βαδίζει λάθος έναντι του... 4% (!) που θεωρεί ότι καλά πάμε. Το 66% περιμένει επιδείνωση της οικονομικής του κατάστασης έναντι του 6% που αναμένει βελτίωση μέσα στο 2013. Τη νέα χρονιά περιμένει επιδείνωση της οικονομικής κατάστασης της χώρας το 76%, ενώ βελτίωση μόνο το 7%.
Μέσα στο 2013 το 81% εκτιμά ότι θα αυξηθεί η ανεργία έναντι 5% που πιστεύει ότι θα μειωθεί. Ολα μαύρα στη συνείδηση του κόσμου. Κανείς δεν πιστεύει τα παραμύθια περί ανάπτυξης...
[Του Γιώργου Δελαστίκ από το Έθνος]
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Τρίτη, 25 Δεκεμβρίου 2012

Π.Κρούγμαν: "Όταν οι (δημοσιονομικές) προφητείες πέφτουν έξω



Πίσω, στη δεκαετία του 1950, τρεις κοινωνικοί ψυχολόγοι μπήκαν σε μια αίρεση που προέβλεπε ότι το τέλος του κόσμου πλησιάζει. Στόχος τους ήταν να παρακολουθήσουν την αντίδραση των μελών της αίρεσης όταν ο κόσμος δεν θα τελείωνε κατά το πρόγραμμα.

Αυτό που ανακάλυψαν, και περιέγραψαν στο κλασικό βιβλίο τους «Οταν πέφτει έξω η προφητεία» είναι ότι η αδιάψευστη αποτυχία μιας προφητείας δεν οδηγεί τους πραγματικούς πιστούς - ανθρώπους που έχουν ασπαστεί μια πεποίθηση συναισθηματικά και από τις επιλογές της ζωής τους - να αλλάξουν γνώμη.

Αντιθέτως, γίνονται ακόμη μεγαλύτεροι ζηλωτές και προσηλυτίζουν.
Αυτή η παρατήρηση αποκτά μεγάλη σημασία καθώς τελειώνει το 2012. Στο κάτω-κάτω, πολύς κόσμος πίστεψε ότι ήμασταν στο χείλος της καταστροφής. Οπως αποδείχθηκε, βεβαίως, η καταστροφή δεν συνέβη. Αλλά μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι τα μέλη της αίρεσης δεν θα παραδεχθούν ότι έκαναν λάθος. Οχι, οι άνθρωποι που μας είπαν ότι επίκειται μία δημοσιονομική κρίση θα συνεχίσουν να το λένε, πιο πεπεισμένοι παρά ποτέ.
Α, για περιμένετε μια στιγμή - πιστέψατε ότι μιλούσα για την προφητεία των Μάγια;
Σοβαρά, σε κάθε στάδιο της συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης μας - και ιδίως κάθε φορά που κάποιος ισχυριζόταν ότι προσπαθούσε πράγματι να κάνει κάτι για την μαζική ανεργία - χορεία φωνών προειδοποιούσε ότι εκτός και αν μειώσουμε τα ελλείμματα στον προϋπολογισμό τώρα τώρα τώρα, οι χρηματαγορές θα στραφούν κατά της Αμερικής, εκτοξεύοντας τα επιτόκια στον ουρανό. Και αυτές οι προφητείες της καταστροφής είχαν ισχυρές επιπτώσεις στις συζητήσεις μας για την οικονομία.
Οχι, πολλοί λίγοι προφήτες της δημοσιονομικής καταστροφής έχουν παραδεχθεί το γεγονός ότι οι προφητείες τους δεν έχουν μέχρι τώρα γίνει πραγματικότητα.
Οι τακτικοί αναγνώστες γνωρίζουν ότι εγώ και άλλοι οικονομολόγοι έλεγαν από την αρχή ότι αυτές οι καταστροφολογικές προειδοποιήσεις για τα δημοσιονομικά μας ήταν λανθασμένες, ότι τα ελλείμματα στον προϋπολογισμό δεν θα προκαλέσουν έκρηξη επιτοκίων όσο η οικονομία δεν ανακάμπτει - και ότι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την οικονομία είναι ότι θα επιχειρούσαμε να μειώσουμε το έλλειμμα πολύ γρήγορα. Και αυτή η άποψη έχει επιβεβαιωθεί με τον πιο πειστικό τρόπο από τα γεγονότα.
Το βασικό πράγμα που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι οι προφήτες της δημοσιονομικής κασταστροφής, όσο αξιοσέβαστοι και αν φαίνονται, είναι αυτή τη στιγμή μέλη μιας αίρεσης που πιστεύει στο τέλος του κόσμου. Πιστεύουν, συναισθηματικά και επαγγελματικά, ότι η δημοσιονομική κρίση καραδοκεί στη γωνία, και θα το πιστεύουν αυτό όσες γωνίες και αν στρίψουμε χωρίς να συναντήσουμε αυτήν την κρίση.
Ετσι δεν μπορούμε, και δεν θα πείσουμε, αυτούς τους ανθρώπους να αλλάξουν γνώμη βάσει των στοιχείων. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να σταματήσουμε να δίνουμε σημασία σε αυτά που λένε. Θα είναι δύσκολο, επειδή πολλά μέλη της αίρεσης του ελλείμματος φαίνονται πολύ αξιοσέβαστα. Αλλά έκαναν τεράστια, παράλογα λάθη επί χρόνια, και ήρθε η ώρα να σταματήσουμε να τους δίνουμε σημασία.
 
[Του νομπελίστα Πολ Κρούγμαν - Πηγή: Το Βήμα, The New York Times]
 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr


www.promhtheas.blogspot.gr

Δευτέρα, 24 Δεκεμβρίου 2012

Το δαχτυλίδι του "Χόμπιτ" έχει ελληνική προέλευση!

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ
Εδώ και λίγες ημέρες έχει ξεκινήσει το πρώτο μέρος της τριλογίας της ταινίας "Το Χόμπιτ". Οι θεατές παρακολούθησαν τη σκηνή της ανεύρεσης σε μια σκοτεινή σπηλιά του Ενός Δαχτυλιδιού, που σε κάνει αόρατο όταν το φοράς και που με τον καιρό σε διαφθείρει. Έμπνευση του Βρετανού συγγραφέα Τόλκιν η ιστορία; Φυσικά και όχι.

Για ακόμη μια φορά ένας ελληνικός μύθος έγινε "copy-paste". Αυτός, του Γύγη:

O Πλάτωνας, στο Β΄ βιβλίο της «Πολιτείας» του και με το στόμα του Γλαύκωνα, επινοεί ένα μύθο:

Ένας βοσκός του βασιλιά της Λυδίας ονόματι Γύγης βρίσκει τυχαία ένα μαγικό δακτυλίδι μετά από δύο καταστρεπτικά φυσικά φαινόμενα. Την ώρα που έβοσκε τα πρόβατα του άρχοντά του, έπιασε φοβερή καταιγίδα και έγινε τόσο δυνατός σεισμός, ώστε άνοιξε η γη κάτω απ' τα πόδια του. Κατέβηκε στο χάσμα που δημιουργήθηκε και εκεί μέσα στα σπλάχνα της γης, είδε ένα μεγάλο χάλκινο κούφιο άλογο. Από κάποια ανοίγματα στα πλευρά του κοίταξε μέσα του και διαπίστωσε ότι εκεί ήταν ξαπλωμένος ένας νεκρός με διαστάσεις σχεδόν γιγαντιαίες. Και το σημαντικότερο, φορούσε στο χέρι του ένα χρυσό δακτυλίδι. Όταν ανέβηκε στην επιφάνεια διαπίστωσε ότι το εύρημά του είχε μία αξιοπερίεργη μαγική δυνατότητα. Περιστρέφοντας την πέτρα του («σφενδόνην» την ονομάζει ο Πλάτωνας) προς το εσωτερικό της παλάμης του, γινόταν αόρατος και εμφανιζόταν πάλι, γυρίζοντας το δακτυλίδι προς την αντίστροφη φορά.

Ο ταπεινός βοσκός είχε λοιπόν στα χέρια του ένα τεράστιο όπλο. Μπορούσε να κάνει οτιδήποτε επιθυμούσε, χωρίς να γίνεται αντιληπτός και κυρίως, χωρίς να τιμωρείται ή έστω να επιπλήττεται. Έγινε από τη μια στιγμή στην άλλη φορέας μιας τουλάχιστον παράδοξης και απρόσμενης δύναμης, η οποία μπορούσε να λειτουργήσει προς όφελός του, πάντα όμως υπό το βάρος μιας έστω και λανθάνουσας αδικίας, που μπορούσε να φτάσει κι ως το έγκλημα. Και πραγματικά έτσι έγινε.

Ο ασήμαντος μέχρι τότε Γύγης έγινε εραστής της βασίλισσας και με τη βοήθειά της σκότωσε τον αφέντη του και πήρε ο ίδιος την εξουσία. Κατέλαβε λοιπόν μια θέση που του χάρισε η δύναμη ενός χρυσού κρίκου, χωρίς να υπολογίσει τα αθέμιτα μέσα που χρησιμοποίησε, αλλά με μοναδικά κίνητρα – συνηθισμένα στην ανθρώπινη φύση -τη δόξα και τον πλούτο.

Ο Γλαύκωνας, που διηγείται τη φανταστική αυτή ιστορία, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι είναι στη φύση του ανθρώπου να αδικεί, όταν μάλιστα ξέρει εκ των προτέρων ότι δε θα υποστεί τις συνέπειες της αδικίας του. Και αυτό γιατί ο κοινός νους λέει ότι η δικαιοσύνη δεν είναι τελικά ένα αγαθό στη ζωή μας, αφού η εφαρμογή της προσκρούει στο προσωπικό μας συμφέρον. Για όλους μας λοιπόν το βασανιστικό ερώτημα «αδικείν η αδικείσθαι;» γίνεται πολύ απλό. Και η απάντηση στη συνείδησή μας δεν είναι τουλάχιστον μία ανώδυνη ουδετερότητα, αλλά μία συνειδητή επιλογή συμφέροντος: «αδικειν» και μάλιστα αν είναι δυνατόν ατιμώρητα.

Ένα δακτυλίδι λοιπόν έγινε η αιτία να διαφθαρεί ένας απονήρευτος βοσκός και να περάσει από το φως του ενάρετου στη σκιά του εγκληματία. Διαπράχθηκε μια αμαρτία που ο Πλάτωνας ονομάζει αδικία, δηλαδή άρση της δικαιοσύνης.

Ο άνθρωπος λοιπόν καλείται να αλλάξει νοοτροπία να παλέψει με το κακό να θεαθεί το φως δηλαδή το ωραίο, το δίκαιο, το αρμονικό, το αληθινό και τούτο γίνεται με ένα και μόνο όπλο σύμφωνα με τον Πλάτωνα ,ένα όπλο ανίκητο ακόμα και σήμερα: Την Ολοκληρωμένη Παιδεία.

[Ο Γύγης - ιστορικό πρόσωπο - ήταν βασιλιάς της Λυδίας κατά το πρώτο μισό του 7ου αιώνα π.Χ. Πήρε το θρόνο με τη βοήθεια της συζύγου του τελευταίου βασιλιά από τους απογόνους του Ηρακλή και ίδρυσε νέα δυναστεία των Μερμναδών].

Με το μύθο συμφωνεί ως ένα βαθμό και το γεγονός, ότι είχε στο σκήπτρο του και ένα δαχτυλίδι με μεγάλο πολύτιμο λίθο. Είναι επίσης γνωστό πως ήταν δραστήριος και ενεργητικός βασιλιάς και πως οδήγησε τη Λυδία και την πρωτεύουσα της, τις Σάρδεις, στην μεγαλύτερή της ακμή. Το βασίλειο του, συμπεριελάμβανε όλη τη δυτική Μικρά Ασία ως τον ποταμό Άλυ και η δυναστεία του έμεινε στην εξουσία πάνω από εκατό χρόνια.

Ο τελευταίος του απόγονος στο θρόνο της Λυδίας ήταν ο βασιλιάς Κροίσος, που έγινε ξακουστός για τα πλούτη του και για την κακή ερμηνεία που έδωσε στο χρησμό της Πυθίας.Ο μύθος του Γύγη έχει εμπνεύσει και πολλούς σύγχρονους συγγραφείς. Ίσως περισσότερο γνωστό να τον έκανε το δράμα του Φρίντριχ Χέμπελ « Ο Γύγης και το δαχτυλίδι του» (1856). Στο χώρο της λογοτεχνίας ο μύθος αξιοποιήθηκε από τον Θεόφιλο Γκωτιέ στη νουβέλα του «Ο βασιλιάς Κανδαύλης» (1844) και στο θέατρο πάλι από τον Αντρέ Ζίντ στο ομώνυμο θεατρικό του έργο (1901). Το 1920 ο Α. Μπρυνώ έγραψε την όπερα «Κανδαύλης».]

[Tης Ιωάννας Μπισκιτζή (Λέκτορα Κλασσικής Φιλολογίας) - Πηγή katohika.gr]

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr



www.promhtheas.blogspot.gr

Πώς η λέξη computer έχει ρίζες ελληνικές!

undefinedΌταν πλημμύριζε ο Νείλος στην Αρχαία Αίγυπτο, οι αγρότες που είχαν χωράφια δίπλα στο ποτάμι έχαναν τα όρια τους. Όταν βρέθηκε εκεί ο Θαλής ο Μιλήσιος να μετρήσει την μεγάλη πυραμίδα από την σκιά της, του ανέθεσαν να βρει έναν τρόπο έτσι ώστε μετά την άμπωτη να μπορούν να ξαναβρούν οι Αιγύπτιοι αγρότες τα όρια των χωραφιών τους.
Ο Θαλής έβαλε πασσάλους ανά τακτά διαστήματα στην άκρη του ποταμού κατά μήκος της ακτής. Από κάθε πάσσαλο έδεσε μακριά σχοινιά προς τα έξω, προς τα χωράφια, δηλαδή κάθετα σε διεύθυνση προς τον ποταμό. Τα σχοινιά κατά μήκος τους, ανάλογα με τις αποστάσεις έφεραν κόμβους!!! Με την βοήθεια των κόμβων μέτρησε ακριβώς τα σύνορα του κάθε αγρού αφού είχε σταθερή απόσταση από τον ποταμό.
Η μέθοδος αυτή, του να υπολογίζεις δηλαδή με ακρίβεια, ονομάστηκε "κομβέω" (=υπολογίζω, μετρώ ακριβώς με την βοήθεια κόμβων).
Αργότερα το πήραν οι Λατίνοι όπου όσοι ήξεραν να εκτελούν μαθηματικές ή αριθμητικές πράξεις, το φώναζαν δυνατά (εξού "κομπασμός"), και ο υπολογισμός σε αυτούς έγινε "combaso" ή "compasso" (υπάρχει και σήμερα όργανο στη ναυσιπλοΐα για υπολογισμό της πορείας του πλοίου κλπ.).
Έκτoτε, από το μετρώ ή υπολογίζω με ακρίβεια compaso προέκυψε η λέξη "computer"!
Στα αγγλικά άραγε πώς λέγεται το computer; Γιατί στα ελληνικά ξέρουμε!
[Περιοδικό «Ελλάνιον Ήμαρ» - Πηγή kalyterotera.gr]
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2012


ΕΜΠΡΟΣ ΦΑΛΑΓΓΑ ΕΛΛΗΝΩΝ



ΑΘΗΝΑ 9-12-2012.

Το καθεστώς των δωσίλογων επιχειρεί να σπείρει παντού περιορισμούς. Έχει μετατρέψει ολάκερη τη χώρα σε μια μεγάλη φυλακή συνειδήσεων με την επιστράτευση μηχανισμών ελέγχου της σκέψεως και της ελεύθερης βουλήσεως. Προσπαθούν να τιθασεύσουν τον έμφυτο πατριωτισμό των Ελλήνων για να ανακόψουν την επέλαση του Εθνικιστικού Κινήματος στην εξουσία της πατρίδος μας. Πράμα που σημαίνει πως επιζητούν να ματαιώσουν την απελευθέρωση της Ελλάδος από τα δεσμά της καθεστωτικής νεοταξικής δουλείας!

Μα τι αχρείοι που είναι οι ανθέλληνες πραιτοριανοί του σιωνιστικού νεοταξισμού. Δεν σας φτάνει το χυμένο ελληνικό αίμα από τις αυτοκτονίες και τις δολοφονικές πράξεις των αγαπημένων σας λαθρομεταναστών; Δεν σας φτάνει η στυγνή επιβολή φόρων για να ξεπλύνετε τα δικά σας στημένα χρέη προς τα αφεντικά σας, φορτώνοντας αυτά στην πλάτη έθνους και λαού; Νούμερα στημένα επάνω σε ένα χαρτί στο οποίο θέλετε να τυλίξετε την προίκα της Φυλής μας για να την παραδώσετε στους εντολείς της ανήθικης παγκόσμιας διακυβέρνησης. Όχι βέβαια, δεν σας φτάνει αφού ξέρετε ότι ο Έλληνας γεννήθηκε για να υποτάσσει τυράννους κι όχι για να διοικείται υπό αυτών.

Φέρνουν λοιπόν οι κυβερνητικοί και «αντιπολιτευτικοί» επιστάτες της ξενοκρατίας μέσα στην πατρίδα των Αγίων και των Ηρώων το χειρότερο δηλητήριο που υπάρχει στη διάθεσή τους για να κάμψουν το ηθικό του λαού και της νεολαίας. Φέρνουν εκπροσώπους των δυναστών μας και επίδοξων κατακτητών και πάλι ελληνικής γης να γιορτάσουν τις ανθελληνικές επετείους τους στο αιματοπότιστο για τη λευτεριά χώμα ελληνικό.

Παράλληλα επιδιώκουν να μετατρέψουν τα σχολεία μας σε γιάφκες ανθελληνισμού με το άπλωμα της ψευτοδημοκρατικής τους σύφιλης και την διενέργεια βρωμερής προπαγάνδας σε βάρος του εθνικισμού. Επιδιώκουν οι υπεύθυνοι μιας λοβοτομημένης πνευματικής ψευτοδιανόησης, αυτή που έχει κάνει γιορτή «εθνική» το παραμύθι του πολυτεχνείου, να αποτραβήξουν τα παιδιά μας από τα καθάρια νάματα της εθνικής και φυλετικής τους προέλευσης. Ματαίως φυσικά!

Είδαμε λοιπόν από την μια πλευρά τους Αλβανούς που εισχώρησαν στα εδάφη μας ως λαθρομετανάστες και λαθρέποικοι να γιορτάζουν στην Αθήνα και σε διάφορες άλλες πόλεις τα εκατό χρόνια από την εθνική τους ανεξαρτησία! Να γιορτάζουν δηλαδή μπροστά στα μάτια μας με απολύτως προκλητικό τρόπο την σκλαβιά της Βορείου Ηπείρου Μας τη στιγμή που ζητάνε να μας πάρουν την Θεσπρωτία και μερτικό από τους υδρογονάνθρακες του Ιονίου.

Και την ίδια στιγμή το υπουργείο υπνοπαιδείας και αφελληνισμού μαζί με κάποιους καθηγητάδες και δασκάλους του διεθνισμού και της πολυπολιτισμικότητας στήνουν παρατηρητήρια και επιστολές για να απομακρύνουν λένε τη Χρυσή Αυγή από τα ελληνόπουλα. Πολεμούν τους Εθνικιστές γιατί δίδουν αγάπη και τροφή στον χειμαζόμενο λαό μας. Μιλούν για ρατσισμό και ξενοφοβία αυτοί που κονταίνουν με τους τοκογλύφους φίλους τους την Ελλάδα όταν οι λαθρομετανάστες βιάζουν και σκοτώνουν.

Τα συνθήματα των αναρχοκομμουνιστών που γράφουν μέσα σε δημοτικά σχολεία περί αντιφασισμού, περί αντιφασιστικής αλήτικης ζωής και πως οι προλετάριοι δεν έχουν πατρίδα δεν σας πειράζουν κύριοι του κατοχικού καθεστώτος, γιατί οι «αντεξουσιαστές» είναι δικοί σας άνθρωποι και του Συστήματος, εντός και εκτός συνόρων.

Το ότι έχετε τσακίσει μαζί με την τσέπη και την ψυχολογία του λαού μας σαφώς δεν σας πειράζει. Γιατί αυτό επιτάσσει το δικό σας σχέδιο ανασχέσεως της εθνικής μας αντιστάσεως. Το ότι δυσκολευόμαστε να μεταβούμε σε μια απλή κοινωνική εκδήλωση γιατί το χέρι τρυπά τις τσέπες μας είτε εργαζόμαστε είτε όχι επίσης δεν σας πειράζει, γιατί αποτελεί στοιχείο της απομονώσεως των Ελλήνων. Το ότι θα γκρεμίσουμε τα τείχη του ψευτοκράτους σας και εσάς μαζί κάτω από τα ερείπια αυτού, πόσο πολύ θα σας πειράξει ψευτοπαλικαράδες;;;

Τέλος τα παραμύθια, τα ψέματα και οι αιμορραγίες του Ελληνισμού μας προδότες. Τέλος η ψώρα του διεθνισμού και οι θρασύτητες των βαρβάρων που παίρνουν ανύπαρκτο μπόι από τις οπισθοχωρήσεις των γραικύλων. Δεν μας τρομάζει ο σιωνιστικός νεοταξισμός. Οι βρεγμένοι δεν το φοβούνται το νερό.

Οι Ελληνικές και οι Εθνικιστικές Σημαίες ανεμίζουν ψηλά στον ορίζοντα. Στην πρώτη γραμμή του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα. Εμπρός βαδίζουν οι Έλληνες Εθνικιστές που εφορμούν με πάθος σε μια λυτρωτική έξοδο στο πλευρό των Ελλήνων. Έλληνες που κινούν σε κάθε γωνιά της πατρίδος, σαλπίζοντας το μήνυμα του ερχομού της ελληνικής αναγεννήσεως. Ελληνική αναγέννηση που θα φέρει η άνοδος του Εθνικοκοινωνισμού στην εξουσία της πατρίδος.

Εμπρός Φάλαγγα Ελλήνων και ανθέ της πανώριας Φυλής μας! Τα δάκρυα στέρεψαν. Οι ξεχασμένες δάφνες τώρα πρέπει να ντυθούν και πάλι το ζωηρό το χρώμα της ελληνικής φύσης. Τα σκουριασμένα καθεστώτα πέφτουν μονάχα με επανάσταση εθνική και λαϊκή. Το θηρίο όταν πληγωθεί γρυλίζει άσχημα έως ότου το αποτελειώσεις.

Η καταπίεση που έχει πλακώσει τις ψυχές και τις υπάρξεις μας ας γίνει οργή ασυγκράτητη δίχως λύπηση και οίκτο. Η οργή τώρα γίνεται η οδός της λυτρώσεως. Και η λύτρωση φέρνει με χέρια ελληνικά, λαϊκά και εθνικιστικά την πιο χρυσή αυγή του ελληνισμού. Κι ύστερα εσείς άπιστοι «γείτονες» και εσείς γυρολόγοι εμποράκοι θα βρείτε τον δίκαιο χαμό σας.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ







   


www.promhtheas.blogspot.gr

ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΕΘΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ (63%) ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΕ (34%) ΓΙΑ ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΣΕ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΕ!

ΝΕΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
(Σχόλιο «ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑΣ-ΕΠΑΜ» στο τέλος του άρθρου)

Ριζικές έως επαναστατικές αλλαγές σημειώνονται στις συνειδήσεις των πολιτών, εν μέσω μιας κρίσης η οποία καλπάζει ανεξέλεγκτη και μπροστά στην εφαρμογή πρωτοφανών πολιτικών λεηλασίας και διάλυσης.

Προς αυτήν την κατεύθυνση είναι πολύ χαρακτηριστικά τα ευρήματα της έρευνας της Metron Analysis (ανεξαρτήτως του βαθμού αξιοπιστίας της έρευνας), τα οποία καταδεικνύουν κατάρρευση της αποδοχής της ΕΕ ως πλαισίου για την επίλυση των προβλημάτων της Ελλάδας και επιλογή του εθνικού κράτους ως του πεδίου για θετικές λύσεις.

Πιο συγκεκριμένα στο ερώτημα της έρευνας της Metron αν τα μεγάλα προβλήματα της χώρας μπορούν να αντιμετωπιστούν καλύτερα στο πλαίσιο ευρύτερων ενώσεων, όπως η ΕΕ, θετικά απαντά μόνο το 34%, ενώ αν αυτή η επίλυση των προβλημάτων μπορεί να συμβεί καλύτερα στο ...
πλαίσιο του εθνικού κράτους απαντά θετικά το εντυπωσιακά μεγάλο 63% και το 3% δεν παίρνει καμία θέση.

Να σημειωθεί ότι το Μάρτιο του 2010, λίγο πριν μπει η χώρα στο Μνημόνιο, τα αντίστοιχα ποσοστά ήταν ακριβώς αντίστροφα και το 64% προέκρινε τη λύση των προβλημάτων στο πλαίσιο της ΕΕ, ενώ μόνο το 32% στο πλαίσιο του εθνικού κράτους.

Τα ευρήματα αυτά έρχονται να σημειώσουν τη ραγδαία κατάρρευση της όποιας αποδοχής και εμπιστοσύνης απέναντι στην ΕΕ, ως αποτέλεσμα του Γερμανικού οδοστρωτήρα που σαρωτικά έχει επιβληθεί σε αυτήν και της άγριας λιτότητας που προωθούν πρώτα απ΄όλα οι δυνάμεις του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου.

Την ίδια ώρα όλο και περισσότεροι πολίτες γυρίζουν την πλάτη στο ευρώ, όπως ενδεικτικά και μόνο κατέγραψε η πρόσφατη έρευνα της GPO στη βάση της οποίας το 34% των πολιτών απαντούσε ότι απορρίπτει τη λογική της πάση θυσία παραμονής στο ευρώ, λέγοντας ουσιαστικά ότι προτιμά το εθνικό νόμισμα από τη συνέχιση των μνημονιακών πολιτικών.

Και αυτά τα ευρήματα πρέπει να αναλογιστούμε ότι σημειώνονται εν μέσω μιας άνευ προηγουμένου οργιώδους προπαγάνδας υπέρ της ΕΕ αλλά και τρομοκρατικής καταστροφολογίας για την ενδεχόμενη έξοδο της χώρας από την ευρωζώνη.

Ειδικότερα τα ευρήματα για την ανάγκη διαμόρφωσης του εθνικού νομίσματος θα ήταν πραγματικά πολύ πιο εντυπωσιακά αν υπήρχαν μέσα ενημέρωσης που υποστήριζαν το εθνικό νόμισμα και έρευνες οι οποίες θα έθεταν τα κατάλληλα ερωτήματα.

Το βέβαιον πάντως είναι ότι οι πολίτες έχουν αρχίσει όχι μόνο να απογοητεύονται αλλά και να αποστρέφονται όλο και περισσότερο και όλο και πιο μαζικά και ραγδαία το ευρώ και την ΕΕ.

Αυτές οι νέες διαθέσεις του ελληνικού λαού διαμορφώνουν ήδη ένα νέο πολιτικό τοπίο, το οποίο βάζει στο περιθώριο μια ιδιότυπη «αριστερή ευρωλαγνεία» και ένα ιδιόμορφο αλλά ξεπεσμένο, «αριστερό ευρωκεντρισμό», ενώ βάζουν στην ημερήσια διάταξη, ως άμεσους ρεαλιστικούς στόχους, τη ρήξη με την ευρωζώνη αλλά και την ΕΕ και την διαμόρφωση μιας νέας ριζοσπαστικής και ανατρεπτικής εθνικής και ευρωπαϊκής στρατηγικής βασισμένης σε εντελώς νέα πλαίσια, παραδοχές και προοπτικές.

Η Αριστερά στο σύνολο της, και πρώτα απ΄ όλα ο ΣΥΡΙΖΑ, οφείλουν άμεσα να επανακαθορίσουν τη γενικότερη πολιτική τους και ειδικότερα την πορεία τους σε σχέση με το ευρώ και την ΕΕ και να θέσουν στο προσκήνιο την ανάγκη συμπόρευσης τους σε ένα κοινό προγραμματικό και κινηματικό πλαίσιο.

Ειδικότερα ο ΣΥΡΙΖΑ, χρειάζεται άμεσα να αναζωογονήσει την προοπτική του με ένα νέο κύμα ριζοσπαστισμού για τον οποίο θεμελιώδες στοιχείο οφείλει να είναι η ριζική επανατοποθέτηση της πολιτικής του σε σχέση με ευρώ και ΕΕ.

από το «iskra.gr»

Σχόλιο «ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑΣ-ΕΠΑΜ»: Δεν χρειάζονται δημοσκοπήσεις για να κατανοήσει κάποιος ότι το κλίμα μέσα στο Λαό αλλάζει και μάλιστα δραματικά. Είναι η καθημερινή του εμπειρία στον δρόμο προς τον δικό του Γολγοθά που τον έβαλαν να βαδίζει, που τον οδηγεί στη συνειδητοποίηση της πραγματικότητας.

Είναι όμως και η μεγάλη προσπάθεια, που έλαβε «ιεραποστολικό» χαρακτήρα, μιας χούφτας ανθρώπων, που προσπαθούν εδώ και τρία χρόνια να ενημερώσουν, να διαφωτίσουν, να διακηρύξουν την αλήθεια, απέναντι στη μεγαλύτερη προπαγανδιστική εκστρατεία που βίωσε ποτέ η ελληνική κοινωνία. Μιας χούφτας ανθρώπων, που τους είπαν γραφικούς, τρελούς, τελικά «συμμορίτες» της δραχμής. 

Είμαστε εμείς του Ενιαίου Παλλαϊκού Μετώπου, που διακηρύσσοντας ότι ο αγώνας είναι πάνω απ' όλα Εθνικοαπελευθερωτικός γιατί χωρίς Εθνική Ανεξαρτησία και Νομισματική Εθνική Κυριαρχία δεν είναι δυνατό να υπάρξει ούτε Δημοκρατία στο τόπο, ούτε πολύ περισσότερο Κοινωνική Απελευθέρωση. Είμαστε εμείς που λοιδορηθήκαμε και χαρακτηρισθήκαμε πότε ακροδεξιό «μόρφωμα», ή εθνικιστές, πότε ακροαριστεροί, ανάλογα με το τι εξυπηρετούσε τη καθεστωτική προπαγάνδα κάθε φορά.

Σήμερα θα μπορούσαμε να επιχαίρουμε που ο σπόρος που ρίξαμε, ρίζωσε βαθιά στο κοινωνικό σώμα και αρχίζει σιγά σιγά να βλασταίνει. Σήμερα θα μπορούσαμε επίσης, να μεμψιμοιρούμε, που άλλοι καρπώθηκαν τα πολιτικά ωφελήματα της δικής μας προσπάθειας και που η απήχηση των απόψεών μας δεν αντιστοιχεί στο χώρο που καταλαμβάνουμε στο πολιτικό στερέωμα.

Δεν επιχαίρουμε, ούτε μεμψιμοιρούμε. Προχωρούμε μπροστά, βαδίζοντας σταθερά πάνω στη γνώση και την επίγνωση της δυσκολίας του εγχειρήματός μας. Η συνειδητοποίηση της πραγματικότητας και ο ενστερνισμός των προτάσεών μας από ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι του Ελληνικού Λαού είναι ένα πρώτο βήμα. Γνωρίζουμε ότι χρειάζονται πολλά περισσότερα.

Εμείς συνεχίζουμε στον ίδιο δρόμο του αγώνα. Καλούμε τα κόμματα της λεγόμενης «αντιμνημονιακής» δημοκρατικής αντιπολίτευσης να συστρατευθούν.  

Καλούμε ειδικότερα την ηγεσία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. να αφήσει τις «ερωτοτροπίες» με το καθεστώς, επιφυλάσσοντας στον εαυτό του ρόλο ενδιάμεσου συνεχιστή και εξωραϊστή της ίδιας καταστροφικής πολιτικής, με τη προσωρινή από τη πλευρά του ανάληψη της κυβερνητικής ευθύνης και να αφουγκραστεί το Λαό και τις πραγματικές ανάγκες της Κοινωνίας.

Αναλαμβάνοντας την Ιστορική τους Ευθύνη, τους καλούμε να έλθουν μαζί μας, εδώ κάτω στη βάση. Και μαζί να οργανώσουμε την Αντίσταση και την μεγάλη Ανατροπή. Για την Εθνική Ανεξαρτησία, τη Δημοκρατία και τη Λαϊκή Κυριαρχία, τη Κοινωνική Απελευθέρωση!

Διαφορετικά θα γίνουν το ίδιο αναλώσιμοι με αυτούς που προτίθενται να αντικαταστήσουν. Και τότε η Ιστορία θα αποδειχθεί αμείλικτη απέναντί τους.

(Για τη "ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ-ΕΠΑΜ" Όθωνας Κουμαρέλλας)

www.promhtheas.blogspot.gr

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Φωτιά σε πολυκατοικία!

Στο κέντρο, διακρίνεται το μπαλκόνι με τις φλόγες


 Από φωτιά, που ξέσπασε τις πρωϊνές ώρες σήμερα, από άγνωστη αιτία, σε διαμέρισμα πολυκατοικίας στην οδό Μαργαροπούλου 22Β-πίσω από το Σιδηροδρομικό Σταθμό, καταστράφηκε ολοσχερώς ένα διαμέρισμα και υπέστησαν ζημίες τα διπλανά με αυτό διαμερίσματα.
 Η Πυροσβεστική Υπηρεσία ειδοποιήθηκε την 06,25 και σε σχεδόν μηδενικό χρόνο έφτασε επιτόπου  και ασχολήθηκε με 9 οχήματα και 25 πυροσβέστες ( και ένα γερανοφόρο ) με την κατάσβεση.
 Οι φλόγες που είχαν ξεχυθεί από το μπαλκόνι του διαμερίσματος κατέκαυσαν την τέντα, της οποίας φλεγόμενα μέρη έπεσαν στα υποκείμενα διαμερίσματα ανάβοντας μικροεστίες στις τέντες αυτών, οι οποίες όμως έσβησαν άλλες μόνες τους και άλλες από τους πυροσβέστες.

Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2012

Οι... ΕΝΤΟΣ και οι ΕΚΤΟΣ Νόμου!!!


Η φθίνουσα "δύναμη"του ΠΑΣΟΚ του 5% θέλει, λέει, να θέσει ...εκτός νόμου το ανερχόμενο ραγδαίως ποσοστό του 15% , το κόμμα της Χρυσής Αυγής!
Καλά,γιατί δεν απευθύνεται σε κανένα συνταγματολόγο της προκοπής να πληροφορηθεί ότι η θέση ενός κόμματος  ως  "εκτός νόμου" είναι αντισυνταγματική;
Επαναλαμβάνουμε και εμείς αυτό που του είπε η " Χρυσή Αυγή",δηλαδή  να θέσει το θέμα τώρα, όσο έχει το 5%  γιατί σε λίγο δεν θα είναι ούτε στη Βουλή!