24/7/2013
Μετά από σχετική καταγγελία, συνεργάτης της Εfenpress συνόδευσε τουρίστρια (που μάταια προσπαθούσε τηλεφωνικώς τουλάχιστον για 55΄λεπτά , να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με το ΚΤΕΛ Ευβοίας για να κλείσει θέση για Θεσσαλονίκη, στα τηλέφωνα:22210-20400 και 22210-83777.
Τα τηλέφωνα αυτά δεν απαντούσαν από τις 15.00 ~ 15,55 (τουλάχιστον) στις αλλεπάλληλες κλήσεις, τόσο της τουρίστριας όσο και του συνεργάτη μας που ανέλαβε το ρεπορτάζ.
Στις 15,55 μετέβησαν και οι δύο στο ΚΤΕΛ για να διαπιστώσουν γιατί δεν απαντούσαν τα τηλέφωνα.
Στο χώρο εκδόσεως των εισιτηρίων, βρέθηκαν τρία άτομα.Δύο γυναίκες και ένας άνδρας, ο οποίος ήταν αρμόδιος για την έκδοση των εισιτηρίων.
Επιβάτης στον γκισέ, δεν υπήρχε ενώ τηλέφωνα χτυπούσαν συνεχώς χωρίς κανείς από τους υπαλλήλους να ασχολείται με αυτά!
Οι δύο γυναίκες συζητούσαν μεταξύ τους και ο υπάλληλος απλά, καθόταν στον γκισέ!
Σε ερώτηση -σε έντονο ύφος του συνεργάτου μας " γιατί δεν σηκώνετε τα τηλέφωνα;"
Η μία εκ των γυναικών απήντησε (ώρα:16,ο5') "ότι πέρασε η βάρδια της" (από τις 15.00 δεν απαντούσε...)
Ο εκδότης εισιτηρίων, δεν απήντησε καθόλου!!!
Όλο το διάστημα της παραμονής μας στο χώρο, τα τηλέφωνα χτυπούσαν...εν τη ερήμω!!!
Τους υποσχέθηκε ο συνεργάτης μας ότι η όλη ιστορία θα ..."κοσμήσει" το internet, και αυτό κάνουμε.
Το ερώτημα όμως είναι : Αν πουληθεί το ΚΤΕΛ και τους πετάξουν με τις κλωτσιές στο δρόμο, τι θα λένε μετά;
Φταίει το κράτος ή το ξερό τους το κεφάλι;
http://www.efenpress.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου